Werkelijk? Ik denk dat ze de Exige Roadster als brugmodel zien naar de 2015 Elise. Even zwaar en quasi evenveel vermogen. Het is een bewijs dat het chassis werkt met dat gewicht, een weerwerk tegen al de kritiek die ze gekregen hebben (ook van mij) na presentatie van de toekomstige kleine. Alsdusdanig is het wel degelijk een erg interessant model (gruwelijk interieur niet te na gesproken).wimvanbeeck schreef:Ik deel je mening.Mr.E schreef:Die Exige Roadster, wat is dat nu weer? :? :roll: Eerst worden Elise en Exige mooi uit mekaar getrokken qua doelgroep. Van de Exige S gaat je bloed als pistonhead toch wel sneller stromen. Maar dat is toch afgaan als je een Exige S coupe gekocht hebt, en opeens koopt je buurman, de kapper :mrgreen: , een Exige Roadster?
Of is dit gewoon paniekvoetbal, niet weten van welk hout pijlen maken, en dan maar rap-rap iets laten zien, want het is autosalon? :? Zucht... ik ben nog altijd mega-fan van het merk, maar niet van deze Roadster... veel te onsamenhangend qua design. Alle kracht die de Exige S coupé uitstraalt is volledig weg. Gebuisd!
Iemand de IPS bak bemerkt? Hopelijk is er wel een manuele optie..