Lotus Exige S - 2011 Frankfurt motor show
- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
Re: Lotus Exige S - 2011 Frankfurt motor show
Inderdaad, ik vind deze Exige bruter, volwassener dan het huidig model. Maar wil de vergelijkende praktijk testen afwachten om te zien of de beloofde prestatie cijfers gehaald worden.
En als ze willen concurreren met de hogere klassen, gaan ze er niet komen met een 1800cc.
En als ze willen concurreren met de hogere klassen, gaan ze er niet komen met een 1800cc.
M140i & GT3 Touring
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
ik ben blij dat de Exige nog bestaat. Het frame is gelijk gebleven en je hebt nu zicht door de achterruit. Hij zal zeker goed gaan op de weg en circuit. De Exige lijkt wel een beetje in de goede Lotus traditie in elkaar geklust met onderdelen van de verschillende andere wagens. de looks ben ik nog niet helemaal uit en ik ga mijn RGB zeker nog niet inruilen voor deze nieuwe.
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Je kan je pinkers en ruitenwissers inderdaad nog steeds bedienen met topmateriaal uit een... Opel Corsa.Jeroenbox schreef:De Exige lijkt wel een beetje in de goede Lotus traditie in elkaar geklust met onderdelen van de verschillende andere wagens.

Dan zou men toch beter doen wat men bij TVR deed. Aluminium stalks monteren op afgezaagde contactdozen van een... Opel Corsa.

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
thiva schreef:Je kan je pinkers en ruitenwissers inderdaad nog steeds bedienen met topmateriaal uit een... Opel Corsa.Jeroenbox schreef:De Exige lijkt wel een beetje in de goede Lotus traditie in elkaar geklust met onderdelen van de verschillende andere wagens.
:

- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
Morgen en overmorgen naar Frankfurt, ik ben benieuwd!
M140i & GT3 Touring
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Me 2 , allez die benieuwdheid dan 

- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Gisteren in Franfurt geweest en................
de New Exige V6 is echt TOP van boven tot onder,van voor tot achter, alles past heel goed bij elkaar, goede verhoudingen, zéér mooi, maar ge moet hem in het echt zien, ik had ook eerst voorbehoud bij de achterzijde maar in echt is dit ok, nieuwe ontwerpen moet ge atijd in't echt gaan zien, de nieuwe 911 en Ferrari FF vond ik mooi op foto maar in het echt vallen ze tegen, bij de Exige voor mijn part omgekeerd.
De taks zal ook wel meevallen, t'is toch een auto van zo'n 70-75.000 euro, de taks scheelt 1.000 euro per jaar tov een oude Exige, dus toch geen ramp als we over zo'n bedragen spreken.....................
toch houd ik het bij mijn zeer leuke ( vooral in Corsica ) Elise 1.6 !!!
de New Exige V6 is echt TOP van boven tot onder,van voor tot achter, alles past heel goed bij elkaar, goede verhoudingen, zéér mooi, maar ge moet hem in het echt zien, ik had ook eerst voorbehoud bij de achterzijde maar in echt is dit ok, nieuwe ontwerpen moet ge atijd in't echt gaan zien, de nieuwe 911 en Ferrari FF vond ik mooi op foto maar in het echt vallen ze tegen, bij de Exige voor mijn part omgekeerd.
De taks zal ook wel meevallen, t'is toch een auto van zo'n 70-75.000 euro, de taks scheelt 1.000 euro per jaar tov een oude Exige, dus toch geen ramp als we over zo'n bedragen spreken.....................
toch houd ik het bij mijn zeer leuke ( vooral in Corsica ) Elise 1.6 !!!
- diego
- Auto: Elan S2 - EXIGE S II
je mag wel de 4-5000 BIV taks niet vergeten e
denk dat lichte vracht toestanden niet gaan lukken op de exige
De Focus RS500 kun je vb wel inschrijven als lichte vracht
( leve belgie )

De Focus RS500 kun je vb wel inschrijven als lichte vracht

- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Bij de oude Exige S was die evenveel, bij de Evora is hij ook evenveel !!!!diego schreef:je mag wel de 4-5000 BIV taks niet vergeten edenk dat lichte vracht toestanden niet gaan lukken op de exige
![]()
![]()
De Focus RS500 kun je vb wel inschrijven als lichte vracht( leve belgie )