02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Foto's Ypres Lotus Day 2011

Bericht door Frederik »

AutoJunior schreef:Zoals vorig jaar waren we van plan om opnieuw naar de Grote Markt te gaan, maar op de één of andere manier zijn we er beiden in geslaagd om dit fantastische event te vergeten :? ... We zijn uiteindelijk dan (met de fiets!) van Ieper naar het eindpunt gereden om toch maar wat foto's te kunnen schieten!

http://ypreslotusday.autojunior.be/#18.0

Er komt ook nog een filmpje, maar dat is wat meer werk ;)
foei foei foei!

Als autoliefhebbers vanaf nu : "Onze Lieve Heer Hemelvaart is ELK JAAR Lotus Hoogdag!" ;-)

Hopelijk maakt het filmpje veel goed. :mrgreen:
Roland
Auto: Lotus Esprit Turbo

Re: 02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]

Bericht door Roland »

Ik wil geen dikke pluim toekennen aan de 3 musketiers organisatoren; ik steek er meteen een dikke vogel vol pluimen bij, sè!
Derde deelneming wat ons betreft, en nog steeds een vuurwerk aan emoties: de "rendez-vous" op de grote markt met al die mooie wagens (ik heb wel diene 11 gemist!), de prachtige mensen, wegen, organisatie, catering. Al bij al een super-extra dag.
Wat mij betreft heb ik alweer, net zoals vorig jaar, een extra-fun dag meegemaakt, met als bekroning, een hoog moment bij kp4, waar ik, samen met mijn luikse kollega Fabian, eens alle pk's heb losgelaten op die prachtige wegens. De witte Esprit's waren op een wolk. Die wegligging, mmmmmmmmh!
En om af te sluiten, een big splash op een paar honderd meters van de finish, ...zo leuk! (Kuisen achteraf, minder leuk...)
Dankzij die magic day, den dag nadien voelde ik me nog zo "zen", volledig in rust.
Ik hoop dat alle deelnemers goed beseffen hoeveel werk en moeite dit kost om zo'n dag te organiseren waar alles "zomaar" van 't leie dakske komt. Precies op tijd. Net als je op de parking toekomt. Enz.
Supernatural!
Dikke proficiat!
En dus ook diene dikke vogel vol pluimen.
christophe
Naam: Christophe
Auto: Elan S2

Bericht door christophe »

Super leuke dag, proficiat voor de organisatie.
Was mijn eerste rit en het smaakt naar meer!
Roland

Bericht door Roland »

Ene teleurstelling, zoals ik aan de drie musketiers meedeelde: afscheid van Caterina Zanella.
Ze was nochtans ingeschreven, via de Facebook-site van YLD.
Maar ik heb haar niet zien opdagen..."Spijt"
Roland

Bericht door Roland »

Oeps, foto is er niet bij
Bijlagen
174507_1589806563_7195202_n.jpg
174507_1589806563_7195202_n.jpg (13.84 KiB) 2600 keer bekeken
patje
Auto: speedster 2.2

Bericht door patje »

Terug een super organisatie, lekker eten mooie wegen en wagens. ;)

Didier nog eens bedankt voor het gebruik van batterijlader en verlengkabel, ook de anderen die geholpen hebben trouwens.

groetjes patje
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

patje schreef:Terug een super organisatie, lekker eten mooie wegen en wagens. ;)

Didier nog eens bedankt voor het gebruik van batterijlader en verlengkabel, ook de anderen die geholpen hebben trouwens.
geen dank, 2e jaar na elkaar ik een wagen moet duwen om te starten op YLD :)
Roland

Bericht door Roland »

En hierbij mijn (zeer bescheiden) medewerking aan de foto-puzzle.
Bijlagen
007 (640x427).jpg
006 (640x427).jpg
005 (640x427).jpg
004 (640x427).jpg
003 (640x427).jpg
002 (427x640).jpg
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Eerst en vooral een dikke merci aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft om dit evenement zo'n topper te maken !

Route was knap ineen gestoken met een variatie van de typische bochtige baantjes in de velden en de bredere tweevaks banen zodat indien gewenst gemakkelijk voorbij kon worden gestoken.

Viel me ook op dat er op de edities iedere jaar meer en meer diverse Lotus modellen aanwezig waren en dan vooral de oldtimers.
Wat ik ten zéérste toejuich uiteraard!
De Elan van Didier en de Europa van Hugo waren dan ook wel twee prachtige exemplaren.

Van't weekend ben ik bij m'n ouders bezig parket te leggen dus de foto's zullen voor in de loop van volgende week zijn.
Jelleken schreef:Afbeelding
De bruine douche was inderdaad iets minder met een Seven zonder deuren... :lol:
Nogmaals bedankt ook Dirk dat ik m'n deurkes in je Citroën kon opbergen.

Datum van volgend jaar staat uiteraard al genoteerd !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Bericht door Hugo »

het was een lange dag maar toch nog veel te kort, van het aantal wagens die ik wou zien en personen die ik beter wilde leren kennen is maar weinig van in huis gekomen, volgende keer beter

het parcours was mooi en goed te doen, wel drie keer "touch down " gehad, bij momenten dachten we dat we aan de 24 uren van Ieper bezig waren, ook ( enkele ) jumps en de gebruikelijke " splash" ontbraken niet

wegens afstandsteller in mijl hebben wij ook wel enkele plaatselijke boeren een bezoekje gebracht, was meestal onze fout maar toch één keer omdat Dirk met de omzetting van km naar mijl zelf de boer was opgegaan
ik wou hem achteraf daarvoor eens goed aan zijn baard trekken, maar de linkerd had hem toch niet afgeschoren zeker, we hebben dan maar eens goed geknuffeld

omdat ik vrij groot ben, en mijn vrouw ook, kregen wij ook dikwijls de vraag, is toch wel klein hé, kunnen jullie daarin?

mijn vrouw had trouwens nog niet met deze Europa meegereden, was dus de eerste keer en op mijn opmerking dat ik mij zeker 10 jaar jonger voelde met de Lotus, kreeg ik als antwoord " als dat zo is koop er dan nog maar 3 "

organisatoren bedankt, was mooi, mooie dag, mooie locaties, goed gegeten en gedronken, volgend jaar zeker weer van de partij
DSCN0921 (Large).JPG
DSCN0922 (Large).JPG
DSCN0928 (Large).JPG
Plaats reactie