het was een lange dag maar toch nog veel te kort, van het aantal wagens die ik wou zien en personen die ik beter wilde leren kennen is maar weinig van in huis gekomen, volgende keer beter
het parcours was mooi en goed te doen, wel drie keer "touch down " gehad, bij momenten dachten we dat we aan de 24 uren van Ieper bezig waren, ook ( enkele ) jumps en de gebruikelijke " splash" ontbraken niet
wegens afstandsteller in mijl hebben wij ook wel enkele plaatselijke boeren een bezoekje gebracht, was meestal onze fout maar toch één keer omdat Dirk met de omzetting van km naar mijl zelf de boer was opgegaan
ik wou hem achteraf daarvoor eens goed aan zijn baard trekken, maar de linkerd had hem toch niet afgeschoren zeker, we hebben dan maar eens goed geknuffeld
omdat ik vrij groot ben, en mijn vrouw ook, kregen wij ook dikwijls de vraag, is toch wel klein hé, kunnen jullie daarin?
mijn vrouw had trouwens nog niet met deze Europa meegereden, was dus de eerste keer en op mijn opmerking dat ik mij zeker 10 jaar jonger voelde met de Lotus, kreeg ik als antwoord "
als dat zo is koop er dan nog maar 3 "
organisatoren bedankt, was mooi, mooie dag, mooie locaties, goed gegeten en gedronken, volgend jaar zeker weer van de partij