Die witte Evora cup !!!!!! superknap, van wie is die, als ik mag vragen?
Had graag afgekomen, maar moest de dag erna (gisteren dus) ook rijden op Spa.......
Daar reden trouwens ook nog enkele Lotusjes en 211 rond.
Jaja, direct iedereen ... "kijk, kijk, de Jokke"! maar helaasjokke_vlo schreef:Mooi, mooi, MOOIIIIII mijn hart bloed bij het zien van al dit moois, en ook mijn ex karreke daar te zien(I miss it).
Gregory Rasse, de groene is van Thierryjokke_vlo schreef:Die witte Evora cup !!!!!! superknap, van wie is die, als ik mag vragen?
Red Baron schreef:toere schreef:FD 066
Vet filmpjejokke_vlo schreef:
Als filmkes addict een onboard van Rasse gevonden. Man dat is gewoon close racing !!!
Toere komt er ook ergens in voor aan Blanchimont (eventjes maar)
Maar hier op't forum gratis!KevinH schreef:op http://www.gbphotosports.com staan er ook nog heel wat foto's!
was in Duitsland wat circuitkm gaan afmalen... heb 's avonds nog speciaal een omweg langs Spa gedaan in de hoop eventueel wat Lotusjes als gezelschap te hebben op de terugweg, maar helaasXRaid schreef:Was ik (AMP), was aan het wachten op Dachero. Heb nog net een donker grijze Exige zien passeren.Dogzilla schreef:knappe foto's, zag er leuk uit!
heb 's morgens nog een grijze Elise (ADPxxx ofzoiets) gespot op de parking Tessenderlo langs de E313, ongetwijfeld iemand van hier zeker