Pagina 6 van 9
Re: Nieuw of tweedehands
Geplaatst: 04 jan 2011, 23:11
door KoenC
Frederik schreef:Wim ...
't is Koen
Frederik schreef:die koper heeft toch een enorm 'zaakje' gedaan hoor ... de goedkoopste Q7 van 2007 ik in Duitsland (mobile.de) kan vinden kost 26.000€.
Mobile: wekelijks scan ik deze site ook als autofanaat. Wat me opvalt is dat alles daar 20% duurder is. Gratis adverteren weet je ... zegt de zot ja, verdien je.
Frederik schreef:
Of de garage die 'm overgenomen heeft heeft toch es goed gelachen met dollartekens in hun ogen.
Is de hoogst biedende opkoper ... had wel 225.000km maar perfect in orde.
Re: Nieuw of tweedehands
Geplaatst: 04 jan 2011, 23:57
door Frederik
KoenC schreef:Frederik schreef:Wim ...
't is Koen
ohw ... x-joes me!
KoenC schreef:Frederik schreef:die koper heeft toch een enorm 'zaakje' gedaan hoor ... de goedkoopste Q7 van 2007 ik in Duitsland (mobile.de) kan vinden kost 26.000€.
Mobile: wekelijks scan ik deze site ook als autofanaat. Wat me opvalt is dat alles daar 20% duurder is. Gratis adverteren weet je ... zegt de zot ja, verdien je.
Prijzen zijn ginder toch een stuk lager dan hier hoor. Als ik kijk wat ze ginder vragen voor bijvoorbeeld Audi's, Merc's en BMW's ... vergelijk die es met die onafhankelijke merken dealers. Das de Duitse mobile.de-prijs + +-2.000 a 3.000€ op zijn minst.
KoenC schreef:Frederik schreef:
Of de garage die 'm overgenomen heeft heeft toch es goed gelachen met dollartekens in hun ogen.
Is de hoogst biedende opkoper ... had wel 225.000km maar perfect in orde.
ohw ... da's natuurlijk wel iets anders ... had nooit gedacht op 3 jaar 225.000km op de teller te zien.

Re: Nieuw of tweedehands
Geplaatst: 05 jan 2011, 12:28
door KoenC
Frederik schreef:KoenC schreef:Frederik schreef:die koper heeft toch een enorm 'zaakje' gedaan hoor ... de goedkoopste Q7 van 2007 ik in Duitsland (mobile.de) kan vinden kost 26.000€.
Mobile: wekelijks scan ik deze site ook als autofanaat. Wat me opvalt is dat alles daar 20% duurder is. Gratis adverteren weet je ... zegt de zot ja, verdien je.
Prijzen zijn ginder toch een stuk lager dan hier hoor. Als ik kijk wat ze ginder vragen voor bijvoorbeeld Audi's, Merc's en BMW's ... vergelijk die es met die onafhankelijke merken dealers. Das de Duitse mobile.de-prijs + +-2.000 a 3.000€ op zijn minst.
Voor die types wagens heb je zeker gelijk. Maar als je kijkt naar collectoritems zoals bvb de Lancia Delta Integrale EVO en je vergelijkt met Pistonheads ...
allée, terug on topic nu.
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 05 jan 2011, 22:21
door WimC
Wim...
Ik wist dat het ging gebeuren hé...

de volgende keer maken we hier misbruik van
Wim verkoopt rechtstreeks als particulier
deze wagen is 100% eigendom van FKM.
Wim
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 06 jan 2011, 00:04
door Frederik
WimC schreef:Frederik schreef:Wim...
Ik wist dat het ging gebeuren hé...

de volgende keer maken we hier misbruik van
shame on me ...

Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 07 jan 2011, 21:57
door claudevdvd
t'is er eindelijk van gekomen.
morgen wat tijd gemaakt om eens tot verhiest te rijden en eens een exige rgb van dicht te bekijken.Ondertussen de evora eens bewonderen.
t'zal waarschijnlijk nog meer twijfels teweeg brengen.
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 08 jan 2011, 00:16
door Jeroenbox
Ik heb een Exige S RGB en nieuw gekocht. het is denk ik iets waar je naar toe groeit eventueel via eerst een gebruikte. Ik had al een Caterham en dan is een Exige S een makkelijkere stap. De Exige heeft behoorlijk wat karakter en ik denk dat je snel vrienden met hem bent en dan nooit meer afscheid kan nemen (lekker een nieuwe nemen dus nu ze er nog zijn).
De Lotus is de meest sympatieke sportwagen die je kunt vinden en iedereen (ja echt iedereen) vindt hem leuk en dat kun je niet zeggen van andere merken die hier op het forum wel eens langskomen. het is de vraag of de nieuwe modellen ook op zoveel sympathie kunnen rekenen.
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 08 jan 2011, 00:21
door Jeroenbox
let even op in die Evora of je je voeten wel goed kwijt kunt. De Evora heeft op de rechterplek (RHD) meer ruimte dan links. Er zit daar ook een randje om je voet op te zetten en is te krap. ik vind dat niet heel prettig. Bij de Exige is dat beter geregeld. Verder heeft de Evora (de S heb ik nog niet gereden) maar 3 bruikbare versnellingen. Meer heb je niet nodig ook. reden is dat de bak van een diesel komt en 4de en vooral 5 en 6de versnelling nix doen
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 08 jan 2011, 18:22
door claudevdvd
terug thuis.
ja,wat zeg je daar op als je zo'n exige rgb ziet staan naast een elise.
De exige is puur snelheid .
Natuurlijk is de exige duurder maar heeft alles erop en eraan.
De elise straalt meer verfijning uit en meer rust,maar aan elke elise sc die ik nieuw vind zijn er nog zaken die ik erbij wil of die er niet meer opkunnen.
T'word moeilijker met de dag en ik ben ook niet van plan om eerst 5 lotussen te kopen om te eindigen met een exige rgb
De evora is een schoonheid maar is niet wat ik zoek.
Re: Nieuw of tweedehands?
Geplaatst: 08 jan 2011, 18:44
door Jeroenbox
enige nadeel aan de RGB is dat beetje babykots op de flanken. schijnt zijn handtekening te zijn en kan er niet af (zit onder de lak)