Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het RHD feit er vrij veel toe doet, en denk ik dat de meeste mensen die een Elise willen om gewoon in het weekend te rijden liever een exemplaar kopen met minder pk's maar met LHD. Ook rekening houdende met het feit dat de wagen hoogstwaarschijnlijk gebruikt zal worden voor weekend-use only, wat een jaarlijkse taks en verzekering voor 192 pk wat veel maakt, (RHD Exiges zijn te kopen voor dezelfde vraagprijs of net ietsje meer met veel minder km's + garantie in Wodecq).914 schreef:Efkes uppen, deze prachtige wagen in uitstekende staat, staat nog steeds te koop.
Raar hé, zelfs nog niemand naar komen kijken. En ik vrees dat mensen na een tijdje beginnen denken "die staat al zo lang te koop, daar moet iets mis mee zijn", terwijl dit niet zo is.
Moest ik een Elise kopen zou ik deze denkpiste bewandelen of toch zeker sterk overwegen, en volgens mij velen met mij.
900000 oude belgen is denk ik net iets te veel voor een mk2 van 2005 met vrij veel kilometers en RHD, de 192 paardjes maken de prijs niet goed.
Mvg
Marijn