Technische controle
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: Technische controle
het pvg nummer, is het belgisch nummer die correspondeert met het e**** nr (coc) ik weet niet of de website van Goca de "e" nummers aanneemt... meschien efkens bellen naar de keuring om het corresponderende belgisch pvg nr te vragen met uw e**** nr...
- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
Ah en nu heb ik weer iets bijgeleerd sè. Dat van het e-nummer wist ik niet. Op deze website kan je uw PVG-nummer ook controleren: http://webdiv.mobilit.belgium.be/div/in ... equest.jsp. Als je daar een geldig PVG-nummer ingeeft, wordt inderdaad het overeenkomstig e-nummer getoond.
M140i & GT3 Touring
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Het succes van de avondopeningen van de autokeuringcentra blijft maar groeien. In het eerste semester van 2010 zijn meer dan 82.677 keuringen van alle types uitgevoerd tijdens de avondopeningen. Dit aantal is meer dan een verdubbeling in vergelijking met de periode september-december 2009, toen werden er 20.500 keuringen uitgevoerd, meldt Goca, de koepel van de Belgische keurings- en rijexamencentra.
Ook afspraken boeken blijft een succes. Voor de periode januari-augustus 2010 werden 518.712 afspraken gemaakt via de nationale website www.afsprakenautokeuring.be, via de particuliere websites van autokeuringscentra en het callcenter. In 2009 bedroeg dat aantal ongeveer 240.000.
Sinds 1 september 2009 zijn de openingsuren van de keuringscentra uitgebreid op maandag en/of donderdag tot 19 uur. Op andere weekdagen zijn de centra open tot 17.00 uur. (belga/vsv)
Ook afspraken boeken blijft een succes. Voor de periode januari-augustus 2010 werden 518.712 afspraken gemaakt via de nationale website www.afsprakenautokeuring.be, via de particuliere websites van autokeuringscentra en het callcenter. In 2009 bedroeg dat aantal ongeveer 240.000.
Sinds 1 september 2009 zijn de openingsuren van de keuringscentra uitgebreid op maandag en/of donderdag tot 19 uur. Op andere weekdagen zijn de centra open tot 17.00 uur. (belga/vsv)