Frederik schreef:
Ik heb me ondanks de frustraties van bepaalde onervaren circuitrijders alsnog ERG geamuseerd.
Die namen kloppen allemaal
Ken je die Grijze alfa 156 ook dan (Kenny aka TL_Razer) ??
Geen foto's van hem
Kenny niet direct ... maarja ... los van dit forum run ik er nog een 4-tal forums/sites (oa. carstyling/cleaned/fastcar...) én werkte ik jaren voor OPGEZET, GR8 en was ik mede oprichter Street Tuner (maar na 6 maand vertrokken omdat ik me niet kon vereenzelvigen met de gang van zaken en de styl v/h magazine). Iedereen kende mij, maar ik belange niet iedereen (bij naam).
kzentekik_et schreef:Dat laatste zinnetje, was dat een steekje onderhuids
Moest eigenlijk zijn "...door bepaalde..." ipv "...van bepaalde..." maar ah.
Er is meer in het leven dan circuitrijden alleen ...
Mijn eerste vroemdag, tevens mijn eerste circuitdag, zit er op. Een heel leuke ervaring. Gezellige babbels, hier en daar en tip , beter krijg je het niet. Ja, alles ging niet perfect, so what? Er zijn ergere dingen in het leven. Verder een dikke pluim voor de organisatie. Een ferme merci voor de fototrekkers(staat al als srceensaver op zoontje zijn laptop). Het leuke vond ik vooral de intentieverklaringen om volgend jaar elkaar weer te ontmoeten op de trackdays. Ja frederik , jaar driie van het forum is al ingezet.
Als ik zo filmpjes zie, zou ik schrik hebben moest mijn kind naar Vroemdag gaan ...
Er zijn toch echt veel deelnemers (dikwijls dan nog zonder enige circuitervaring) die niet het gezond verstand hebben om een meer dan veilige marge in te bouwen en zeker niet op de limiet te rijden. Het gaat erom die kinderen een onvergetelijke dag te bezorgen in de positieve zin en niet om de snelste ronde te rijden.
kzentekik_et schreef:Vroemdag was mijn eerste circuitervaring..
Ben er mij van bewust dat ik ook wel fouten maak en in de regen in't begin 2 maal geslipt heb bij het aanremmen voor de chicane's...
Dan vond ik u nog behoorlijk goed doorperen. Mooi geluid dat uit uw zwarte bolide komt!