03/10/2010 : East Flanders Lotus Run [comments - foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Re: 03/10/2010 : East Flanders Lotus Run [comments - foto's]

Bericht door Jelle »

Laatste deel:
Bijlagen
IMG_4460.jpg
IMG_4437.jpg
IMG_4428.jpg
IMG_4384.jpg
IMG_4365.jpg
IMG_4325.jpg
IMG_4321.jpg
IMG_4314.jpg
IMG_4306.jpg
IMG_4136 2.jpg
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik wil NOG ... en wel NU! :mrgreen:
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Frederik schreef:Ik wil NOG ... en wel NU! :mrgreen:
"t'is allemaal op!" :cry:
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Jelleken schreef:"t'is allemaal op!" :cry:
Heel mooie foto's, net zoals die van Francorchamps die je vorige week gemaakt hebt - ik ben net op uw flickrpagina's gaan grasduinen.
Knap.
Uw avatar is treffend gekozen.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

electroshock schreef:
Jelleken schreef:"t'is allemaal op!" :cry:
Heel mooie foto's, net zoals die van Francorchamps die je vorige week gemaakt hebt - ik ben net op uw flickrpagina's gaan grasduinen.
Knap.
Uw avatar is treffend gekozen.
Dankuwel! :oops:
Dogzilla
Naam: Kristof
Auto: 2 elf

Bericht door Dogzilla »

hoe VET is die Exige met JSP decals niet, echt super :shock: :o :shock: :o :shock:
to add speed add lightness
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Inderdaad, knappe foto's!

Maar in't vervolg niet meer voor nen boom gaan staan :lol:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

EFLR. 3/10/2010..

Zondagmorgen 3/10/2010....
06.30 hr...Uit bed...Douchken- koffieke en rap de allerlaatste e- mails gechecked ivm EFLR... niks, all ok.. Den avond tevoren nogal wat last-minute vershuivingen meegemaakt. alles kunnen perfekt regelen, we hadden gelukkig nogal wat mensen inn de wachtlijst staan ..maar het deelnemersaantal bleef continue en vast op 125 staan....., Rap de luchtvaart meteo en kaarten nagezien..t'zag er meer dan prima uit ,heel meschien een drupje s'avonds laat....07.45 hr. Dirk en Lena ad deur.... vertrek stipt om 07.50 hr....Europa onderwegs volgetankt in Wetteren...Waar den Yves ook aanpikte..en om 08.30 hr aankomst aan "De Blakken te Wetteren..
Onze zoon Alexander die ging helpen met het parkeer gebeuren ,was er ook net gearriveerd samen met zijn vrouw Kathleen... Alexander en Yves hebben rap rap de Lotus vlaggen opgehangen...dan maar rap ontbijtje genomen... tafeltjes voor de receptie klaargezet met roadbooks, omslagen met eetbons, rallyplaten (van onze sponsor Pascal) en alle andere papieren klaargemaakt... precies om 9 uur kwamen de eersten er aan..en dan plots was het een ware zondvloed van deelnemers die aankwamen... De uitbater van "den Blakken " kwam melden dat we ipv vooraan..achteraan op het gazon moesten staan met alle wagens...no problem.. volgens hem, want dat was droge zandgrond en... hij ging terzelfdertijd een fotoreportage maken voor zijn restaurant... dus alles naar achteren..prachtig prachtig , zoals jullie wel allemaal reeds op de foto's gezien hebben ....
De "special gues"t (WimC met JPS) werd op aanvraag op een speciaal in het oog springende fotogenieke plaats geparkeerd...ik had onze zoon daarvoor reeds instructies gegeven hieromtrent....
Een lange file van deelnemers ad ingang...Lena, Catherine en ik hadden handen tekort om iedereen vlug te bedienen, maar het ging vlot en snel.... de briefing werd met 15 minuutjes uitgesteld tot 10.00 hr doordat we moesten wachten op enkele laatkomers....10.00hr.. Briefing midden in de tuin buiten... bla bla bla....dan nog een waarshuwing om voorzichtig het gazon te overrijden zodat er geen schade aan kwam... iedereen was opgewekt..en t'was een echt zomerse morgen...dat beloofde..
Dirk en Frederik vertrokken als éérsten voor de ganse normale rit te rijden..... na nog wat papierwerk vertrokken wij ook omstreeks 10.25 hr..rechtstreeks naar de apero plaats in Maldegem...net als de dames Lena en Lyndsey...Daar aangekomen..was alles al klaar en gereed om de Lotus meute ontvangen.. de aperitieven-cava--vaatje bier--enzvt... parking gereed, de Lotus vlaggen hingen er al... praatje gemaakt met de sponsor Siegfried die een oude bekende is van ons van in het pilotenwereldje..
Omstreeks 11.45 hr kwamen de eerste Lotus-duiven daar binnen... en dan gestaag meer en meer gebrom en soms gebulder.. :D ... ze zagen er allemaal al ietsken wat minder shiny uit... parkeren verliep vlot... maar we moesten wel goed plannen... wat en waar... de Europas oud en jong mooi bij elkaar op een rijtje.. (k'heb er nog géén fotoke van gezien :( )... een drukte van jewelste...onze zoon loodste iedereen mooi de parking op..veel volk..en aan de overkant stopten er een aantal nieuwsgierigen ..zelfs een paar Porkers..die dachten ..tiens tiens, hier ook open bedrijvendag ..en die gingen zowaar ook mooi een apero gaan nemen.. :o . iedereen had het zo naar zijn zin.. en omstreeks12.40 begon ik al stillekens mijn ronde te doen dat het tijd werd om voozichtig op te krassen richting "Roste Muis". maar niemand was haastig om te vertrekken.... wij terug direkt naar de Roste Muis... Frederik en Dirk..alsmede onze zoon waren er al...en net toen ik onze Europa helemaal op het einde daar wou parkeren kwam er een groep lotusiens aangebold...ergens een beetje verwarring bij hun ,want ze hadden niet verwacht van er al te zijn..en ze kwamen dan ook uit de verkeerde richting..:-).GPS werkte daar goed zo te zien... iedereen mooi geparkeerd...wegens wegeniswerken was er daar ééenrichtingsverkeer aan één straat en dat was wel soms efkens afspreken... de Roste Muis zat helemaal vol...drankjes...voorgerecht---hoofdgerecht--koffieke... t'was er warm...maar het waaide nogal wat daar op de grens met Zeeland.. omstreeks 15.40 hr zijn wij terug als laatsen vertrokken aldaar, nu richting Ooidonk... nog een flinke rit... we kwamen daar een uurtje later aan... surprise..de zeer immens grote parking het Koetshuis, stond boordevol met wagens..reden hiervoor was het uitzonderlijk goede weer..véél extra wandelaars en kasteelbezoekers... toch rap een oplossing gevonden en mits het verplaatsen van een wagen een soort gate gemaakt naar een stuk grasland waar we een groot aantal wagens konden op parkeren...de wagens kwamen vrij laat aan... er waren er die gebruik hadden gemaakt vh mooie weer en een terrasje onderweg hadden meegepikt... parkeren verliep al bij al vlot..maar moest toch goed georchestreerd worden...een wegrijdende wagen werd deskundig stante pede vervangen door een Lotus ,en de weide stond ook vol...omstreeks 18 hr was bijna iedereen daar aanwezig..drankje..nog wat gezellig nakeuvelen..er waren er verschillenden bij, waarvan het hun éérste bolleken pijlken rit was... ja.. en het weze gezegd ,het was een ferme boterham... zowel smorgens als in de namiddag... om 19.30 shluss... van iedereen weldoende felicitaties en veel lof ontvangen...en vermoeid maar voldaan richting Kortrijk.......EFLR 2011 ,,,,????
Laatst gewijzigd door Herman op 04 okt 2010, 21:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Red Baron schreef:Inderdaad, knappe foto's!

Maar in't vervolg niet meer voor nen boom gaan staan :lol:
Dat gaat moeilijk hééé in een "dreef" :D !

En ja, ik doe m'n best!!! :mrgreen: :oops:
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

(copy text-jelleken--"En ja, ik doe m'n best!!! ")

Maar... Moest ge nu de foto's nemen in het vervolg langs het "échte" parcours..ik denk dat het nog beters ware geweest :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Herman op 04 okt 2010, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie