Bart P schreef:@Ivo : ik doe deze keer nog eens mijn Renault F1 petje op !!!
zie maar dat je het dan tijdens de stops goed verstopt
Ik heb nog een spiksplinternieuw van Hamilton liggen...grijs/zilver met oranje...zou veel beter passen bij het kleurtje van je Elise
UNBRIDLEDPOWER, PUREADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Hé gasten!
Gelle vergeet wel da ik nog een Renault Alpine heb ook zekers!
En da is en blijft toch mijn grootste passie dus leg er jullie maar bij neer da ik terug mijn Renault shirt zal aandoen!!!
Als mijnen andere motor erin zit zal ik om jullie te plagen er wel eens een ritje met de Lotus bende met meedoen. Als alles goe is moet hij nog sneller zijn dan onze Elan en dat weet ge ondertussen da da dan wel HEEL snel is!
En o ja das just, er staan ook echte remmen op da ding!
EDWIN schreef:De rit is een mix van kleine baantjes met prachtige zichten en hier en daar wat grotere (supersnelle) wegen. Zo gaan we volledig rond Brussel. Op de middag worden we verwent door Cre@tif in een klein dorpje, en in de namiddag is er nog een halte voor de dorst te lessen. (zal nodig zijn als we de weerman mogen geloven) Daarna richting apero en diner bij Noel.
Magnifique, streek rond Brussel is verassend mooi, hopelijk (met het stormweer verleden nacht )zullen alle wegen open zijn...
ovi schreef:Hé gasten!
Gelle vergeet wel da ik nog een Renault Alpine heb ook zekers!
En da is en blijft toch mijn grootste passie dus leg er jullie maar bij neer da ik terug mijn Renault shirt zal aandoen!!!
Als mijnen andere motor erin zit zal ik om jullie te plagen er wel eens een ritje met de Lotus bende met meedoen. Als alles goe is moet hij nog sneller zijn dan onze Elan en dat weet ge ondertussen da da dan wel HEEL snel is!
En o ja das just, er staan ook echte remmen op da ding!