Zondag rond 11u15: Voor mijn oprit een orangje Lotus Exige MK2 geparkeerd voor mijn oprit, het was Fred2602 die mij meenam voor een ritje Waarvoor dank. Het was mijn eerste ritje in een Exige
JDV schreef:Zondag rond 11u15: Voor mijn oprit een orangje Lotus Exige MK2 geparkeerd voor mijn oprit, het was Fred2602 die mij meenam voor een ritje Waarvoor dank. Het was mijn eerste ritje in een Exige
Met plezier, ik was nog straks rond uw buurt zonder de traction control.. maar ik heb niet te veel geprobeerd aangezien de massa van gecamoufleerd wagen
Deze morgen, heb ik meneer Rowan Atkinson (Mr Bean) gespotted op Spa... hij was daar niet met een Lotus maar wel met prachtig speelgoed... (fotos: hier)
JDV schreef:Zondag rond 11u15: Voor mijn oprit een orangje Lotus Exige MK2 geparkeerd voor mijn oprit, het was Fred2602 die mij meenam voor een ritje Waarvoor dank. Het was mijn eerste ritje in een Exige
Met plezier, ik was nog straks rond uw buurt zonder de traction control.. maar ik heb niet te veel geprobeerd aangezien de massa van gecamoufleerd wagen
Deze morgen, heb ik meneer Rowan Atkinson (Mr Bean) gespotted op Spa... hij was daar niet met een Lotus maar wel met prachtig speelgoed... (fotos: hier)
Met de lotus exige? Ah, waart gij da dan dat hier beetj aant racen was, want wij hoorden een versnellende auto hier rondrijden
Vandaag op de kortrijksesteenweg een gele Europa S (zelf nog nooit gezien in dat kleur) reed samen met mij richting Kortrijk en sloeg af richting Sint-Maartens-Latem centrum.
Frederik schreef:Vandaag op de kortrijksesteenweg een gele Europa S (zelf nog nooit gezien in dat kleur) reed samen met mij richting Kortrijk en sloeg af richting Sint-Maartens-Latem centrum.
Nummerplaat ALX-***
Heb die vorige donderdag zien staan op de parking van ziekenhuis Jan Palfijn in Gent ... wel nog een tof kleurtje voor een Europa!