Beetje mixed feelings bij de kleurkeuze toch. Had eerst oranje genomen maar onder druk van de madamme en toch iets minder opvallend te zijn gezwicht voor MS Zwart. Niet dat ik ontevreden ben, maar het oranje is toch een beetje "mijn" kleur.
26e Juni op Spa? Ik zag je in de lijst staan bij LoT.
Ik was van het weekend nog bij FKM en daar stond ineens een Witte Exige S V6 met luxemburgse platen. Dat WAS dus de lazer blauwe die wit gespoten is op vraag van de klant. Deze had in okt 2011 besteld voor levering April 2012... Dus een dik jaar vertraging. Het was wit spuiten of geen klant meer volgens Frederic...
Enfin goed om te zien dat ze langzaam binnenkomen.
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
Elke keer als ik zie dat er een nieuw bericht is in dit topic ben ik bang dat de levering van je exige weer uitgesteld is...
Super dat er nu eindelijk eens goed nieuws is!
En wat een wagen is het ook! Naast de zwarte kleur vind ik ook de Britse vlag op de spoiler en de felgele remklauwen er erg goed uitzien
Luc2000 schreef:Elke keer als ik zie dat er een nieuw bericht is in dit topic ben ik bang dat de levering van je exige weer uitgesteld is...
Ik wachtte elke keer op de cancel van de order
Luc2000 schreef:
Super dat er nu eindelijk eens goed nieuws is!
En wat een wagen is het ook! Naast de zwarte kleur vind ik ook de Britse vlag op de spoiler en de felgele remklauwen er erg goed uitzien