[spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Re: [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)
daarstraks rond 17u een oranje 2-eleven in Tienen 

- Sir Charles
- Naam: Carl
- Auto: S3 S220
Vandaag rond 15u30 een knappe krypton(?)groene Elise S2 in Koersel (Pannehoefstraat) geparkeerd zien staan. Iemand van hier?
Ikzelf was niet met de Lotus, maar met de MG (een opgestoken hand zou dus niet echt begrepen geweest zijn)
Carl
Ikzelf was niet met de Lotus, maar met de MG (een opgestoken hand zou dus niet echt begrepen geweest zijn)
Carl
Lotus Elise S3 S 220 - MY2012 - Carbon Grey - Touring pack - Black pack - TRD airbox - Larini exhaust
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
(ex) Lotus Elise S2 111S - MY04 - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - Touring pack - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron Street Series
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Vandaag in Roeselare een chrome orange Elise MK2 met Exige spoiler.
Stond geparkeerd in de 'Koning Albert I Laan'. Een Elise ik eerder nog niet heb gezien...
Stond geparkeerd in de 'Koning Albert I Laan'. Een Elise ik eerder nog niet heb gezien...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Met Exige spoiler :s?Frederik schreef:Vandaag in Roeselare een chrome orange Elise MK2 met Exige spoiler.
Back in action 

- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Dit weekend weer 2 Elise's gespot ... Kent iemand de eigenaars?
- BelgianRally
- Auto: taxi
gisteravon een zilveren elise MKI (nummerplaat begon met X) zien staan aan de twins in Bredene
- JDV
- Contacteer:
Gisteren een Gele Elise MK2 die ter hoogte van de Lidl in Wolvertem reed rond 15:04. Hij gaf op zen minst een duwtje op zijn rechtse pedaal
.

Back in action 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Deze voormiddag omstreeks 11 hr.. Bertem E40 richting Brussel.. Blauwe Elise MK2 met dak toe... Omstreeks 11.50 E42 nabij afrit Spa Donkergrijze Speedster met open dak... (deze heeft waarschijnlijk meegereden ad luxembourg run )
deze namiddag omstreeks 15.30 e42 net aan de afrit Spy tussen Namen en Charleroi rode Donkervoort (stond te koop)...
deze namiddag omstreeks 15.30 e42 net aan de afrit Spy tussen Namen en Charleroi rode Donkervoort (stond te koop)...
- JDV
- Contacteer:
Die blauwe Elise zit denk ik ook op het forum, weet zijn naam wel niet meer, hij doet veel km's op autosnelweg, meestal van ... naar Gent ofzo, kweet ut niet juist.Herman schreef:Deze voormiddag omstreeks 11 hr.. Bertem E40 richting Brussel.. Blauwe Elise MK2 met dak toe... Omstreeks 11.50 E42 nabij afrit Spa Donkergrijze Speedster met open dak... (deze heeft waarschijnlijk meegereden ad luxembourg run )
Back in action 

-
- Naam: Frederic
- Auto: Exige S RHD 2007
Een elise chrome orange op de ring van Brussels (afrit naar Ostende), deze dinsdag 18uur...
- Bijlagen
-
- IMAG0161.jpg (11.41 KiB) 1641 keer bekeken