21-22/03/2009 : Evora Weekend bij T.Verhiest [foto's & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
DVR
Naam: Denis
Auto: Esprit

Re: 21-22/03/2009 : Evora Weekend bij T.Verhiest [foto's & comme

Bericht door DVR »

Nu begrijp ik u beter.
De 911 cabrio is niks waard achter. De leuningen staan naar voor gericht en dat is zeer oncomfortabel. Ik heb maar een coupe en dan is het toch echt wel beter bij de 911. Maar denk dat voor kinderen beide OK zijn. En voor volwassenen zijn beide ook nutteloos.

De Evora is idd een droomwagen en als de compressor uitkomt bestaat de kans dat ik eentje neem.
Vindt het int. wat speelgoed aandoen tov een 911. Maar ik denk dat dat iets is waar je moet aan wennen komende uit een Duitser.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

ovi schreef:Koopt ellen nen Alpine 310 hé jongens! :D
Daar kund ge wel met 4 in! 8-)
nee dank u zeer stijf...... ik heb ergens in den Europa een radioke zitten die alles op papier kan doen naar het schijnt... maar in werkelijkheid is het alleen maar de muziek die op wat trekt... den gps moet ge met telefoon , kompas en vrouw combineren... en ergens zit er volgens de manual een zichtbare clock op maar ik denk dat ze meschien nu met pasen eraan komt..... en ja ....ergens staat daar ook Alpine op :lol:
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

DVR schreef:Nu begrijp ik u beter.
De 911 cabrio is niks waard achter. De leuningen staan naar voor gericht en dat is zeer oncomfortabel. Ik heb maar een coupe en dan is het toch echt wel beter bij de 911. Maar denk dat voor kinderen beide OK zijn. En voor volwassenen zijn beide ook nutteloos.

De Evora is idd een droomwagen en als de compressor uitkomt bestaat de kans dat ik eentje neem.
Vindt het int. wat speelgoed aandoen tov een 911. Maar ik denk dat dat iets is waar je moet aan wennen komende uit een Duitser.
wij hebben de electrische zetels met memorys zowel l+r... en hebben geen kinderen die nog thuis zijn... en een Porsche is heden ten dage zo vervelend gewoon en zekers in Belgie... en het rijden ermee is nog in de verste verste niet zo plezant als met een Lotus.... comfort ja, luxe ja... maar "dat" wil ik niet en apricieer ik zelfs niet.... moest den Evora een 2.7 of 2.5 geweest hebben.... ik had al een onnoemelijke kramp gekregen in al mijn vingers om geen bestelbon te tekenen...

1 evorake 2 evorakes 3 evorakes 4 evorakes 5 evorakes 6 evorakes....
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Herman schreef:
DVR schreef: moest den Evora een 2.7 of 2.5 geweest hebben.... ik had al een onnoemelijke kramp gekregen in al mijn vingers om geen bestelbon te tekenen...
Nen Alpine is nen 2.7 Herman maar bij mij komt er nu nen 2.9 in! :lol:
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Fotoke genomen door Natalie.... Ernstig in gesprek met Ludo V.

Catherine kijkt erg verbaast toen Natalie haar melde dat we dienen Evora gewonnen hadden met den tombola....

:lol:

Afbeelding
molleke

Bericht door molleke »

3 pitspoezen en 1 pits(kater) ;)
Bijlagen
Afbeelding 058 (1).JPG
Plaats reactie