Zeer mooi weer, lekker eten as usual bij Noël, zijn gastvrijheid en scherpe tarieven ... Leuke babbels, ondanks beperkte opkomst toch niet iedereen kunnen spreken.
Zij die er niet waren hadden 'n beetje ongelijk, veel mensen hadden blijkbaar vandaag iets anders te doen. Toch opmerkelijk dat niemand van de LTL'ers aanwezig was... maar ik liet me vertellen dat het Eroticabeurs was in de Grenslandhallen. hihi
mindp0wer schreef:
thiva schreef:Er stond er bij ons al lang iets anders op het programma de 23ste.
Anders graag.
Idem hier.
Bart P schreef:Wij gaan helaas niet kunnen afkomen
dachero schreef:Werkend weekend voor ons dus wij gaan dit moeten missen
Tot volgend jaar! Ik lanceer binnenkort enkele polletjes om es te zien of we het concept weer wat aantrekkelijker kunnen maken.
De mosseltjes en het gezelschap waren weer super.
Paul ... Euh Frederik, om uw poll voor te blijven ... voor mij mag het blijven: lekker eten, chill en lekker centraal in belgië.
Nu nog wachten op de fotootjes van de aanwezige fotograaf (neen Ivo, ik bedoel Alexander )
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Frederik schreef:Toch opmerkelijk dat niemand van de LTL'ers aanwezig was... maar ik liet me vertellen dat het Eroticabeurs was in de Grenslandhallen. hihi
Frederik schreef:Toch opmerkelijk dat niemand van de LTL'ers aanwezig was... maar ik liet me vertellen dat het Eroticabeurs was in de Grenslandhallen. hihi
Busted! 't Was vandaag teambuilding dag.
Ja, ik zag dat er een pop-up parenclub was.
Ge kunt uw collega's/vrienden niet goed genoeg kennen hé.
Busted! 't Was vandaag teambuilding dag.
Ja, ik zag dat er een pop-up parenclub was.
Ge kunt uw collega's/vrienden niet goed genoeg kennen hé.
Mijn eerste lotus mosselfestijn!!
Was leuk en in aangenaam gezelschap.
Met een stralend zonnetje het aperitiefje buiten kunnen nuttigen.
Wat moet een mens nog meer??
Zelfs mijn vrouwke vond het leuk