Supercharge your weekend, V/d Kooi, 13/14 april

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Coen
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S

Re: Supercharge your weekend, V/d Kooi, 13/14 april

Bericht door Coen »

Emiel, jammer dat je radiateur kapot is! Toch weer zonde geld. Het was de volledig aluminium?

Hoe laat is de rest er?
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Coen

Bericht door Coen »

Morgen rond 11 uur ben ik er. Het beloofd morgen mooi weer te worden!
HJW
Naam: Hendrik-Jan
Auto: Elise S2

Bericht door HJW »

Geweldig leuke dag. Mooie auto's, leuke mensen (inclusief Jan Lammers) en ritje in de Exige V6. Wat een auto is dat...
Lotus Elise S2 2005
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Nog mensen met foto's en zo ?

Coen : Ja de 2e aluminium die ik vervang die op dezelfde plek lekt (Vorige in de S2 135R )
Heb nu weer een simpele alu besteld, als deze de geest geeft komt er een pro alloy.
HJW
Naam: Hendrik-Jan
Auto: Elise S2

Bericht door HJW »

Paar foto's
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Lotus Elise S2 2005
Coen

Bericht door Coen »

Het was echt een heel erg leuke dag! Er waren behoorlijk veel Lotussen op af gekomen. Om 11 uur kon ik mijn auto al bijna niet meer kwijt, de meesten kwamen dus voor Jan Lammers ;) Uiteindelijk pas om 5 uur naar huis gegaan.

Het mooiste van de dag was toch wel het meerijden met de Exige V6 :shock: Man man man, wat gaat dat ding verschrikkelijk hard! Er waren een stuk of 6 a 8 medewerkers van Van der Kooi die er rondritten mee maakten. Niet iedereen ging even snel weg. Uiteindelijk Hans van der Kooi weten te strikken om eens te laten zien wat die auto zoal allemaal wel niet kan. Ik zal de snelheden hier niet noemen maar dat gaat toch over de 3 keer zo hard als dat je mocht ;) Wat een super gave rit was dat! Die auto heeft flink op z'n donder gekregen! Een paar filmpjes heb ik onboard gemaakt maar die post ik niet, die doen de snelheid namelijk geen eer aan, wat lijkt het dan ineens langzaam te gaan. Dit is een filmpje waar je 'm weg ziet rijden:
http://www.youtube.com/watch?v=iW3viGX8F0Q

Daarnaast heb ik Hendrik-Jan heb ik ook nog gesproken, Joost en Tino heb ik niet gezien.

Een paar heb ik nog naar het Lotus forum verwezen, eens zien of iemand zich nog komt melden :)

Waar nog even discussie over was: RHD Lotussen waren volgens mij zeker wel welkom. Ze hadden zelfs nog andere autoclubs aangeschreven om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, echter bleek achteraf op de zondag een veel hogere opkomst te zijn geweest dan verwacht.

Volgende keer ben ik weer van de partij!
image kopie 2.jpeg
image kopie 15.jpeg
Bijlagen
image kopie 14.jpeg
image kopie 13.jpeg
image kopie 12.jpeg
image kopie 11.jpeg
image kopie 10.jpeg
image kopie 9.jpeg
image kopie 8.jpeg
image kopie 7.jpeg
image kopie 6.jpeg
image kopie 5.jpeg
image kopie 4.jpeg
image kopie 3.jpeg
mevistox5
Auto: 340R;340R

Bericht door mevistox5 »

Ach, dat verhaal over RHD daar moet je gewoon doorheen prikken. Hetzelfde geldt voor motorconversies. Tuurlijk zien ze het liefst dat e.e.a. via hun loopt, maar feit is dat ze niet altijd alles kunnen leveren. En na wat gegein heen en weer is iedereen behulpzaam en vriendelijk.

Het eerste wat er geroepen werd toen ik daar kwam met de 340R was... jammer van die kleur.... Maar in feite vinden ze de wagen best mooi en dat hij RHD was, daar kwamen ze ook wel overheen, toen ik aangaf dat ik al zo'n twee jaar geleden had aangegeven in de markt te zijn voor een 340R.

De dag zelf was een topdag (in ieder geval zondag). Ik kwam wat later omdat ik eerst de GP wilde afkijken. Het verhaal van Jan Lammers was leuk door de vele anekdotes.

ps. Ik dacht trouwens dat dit (mat) oranje Exige / Elise conversie van jou was, Emiel. Blijkbaar dus niet.....
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Nee de matte, met stuk meer pk, is van Cor.
Baal dat ik er niet was.
Hans340R
Auto: Exige Cup 260
Contacteer:

Bericht door Hans340R »

Mooie 340R :mrgreen:
Jammer van die kleur? Is een originele Lotus S1 kleur! Oke standaard is die niet in deze kleur geleverd maar vind het toch wel 10x mooier staan, zeker in real life!
Majoma
Naam: Joost
Auto: Elise S1

Bericht door Majoma »

@Coen; jammer ik heb je gemist. Ben er samen met HJ naar toe gereden.
Verhaal Jan Lammers was de reis al waard. Weer nieuwe uitdrukkingen opgedaan. Mijn Lotus (krypton green) stond naast die van HJ. Op de foto staat nu een gele S1 uit Duitsland. Heb zelf nog geen ervaring om foto,s op forum te plaatsen, maar zal dit in de komende dagen eens proberen.

Van alle aanwezige Lotussen kan ik Elan en Europa van seniore drivers het meest waarderen. Alle respect voor 70+ met kunstheup toch nog in Europa. That,s the way.........

Joost
don't grow up; it's a trap
Plaats reactie