Hoeveel Lotussen in België?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
fantaflesdopke

Re: Hoeveel Lotussen in België?

Bericht door fantaflesdopke »

ben schreef: Verdorie da zou best wel es kunnen!

Vroeger verkocht Baert in Moeskroen Lotus aan Fransmannen maar ja die is al een jaar of vijf gestopt met verkoop; hij doet enkel nog onderhoud maar volgens mij wel stukken goedkoper dan Verhiest of FKM; Toyota-Baert werkt aan Toyota-prijzen voor zijn onderhoud van Lotus

Ik denk niet dat Verhiest of FKM dat kunnen...
De onderdelen zijn natuurlijk aan Lotus-tarief, maar ik vind dat het uurloon van Verhiest nu niet bepaald hoog ligt, toch alleszins niet zoals je zou verwachten van een dergelijk merk. Misschien iets hoger dan het gemiddeld merk, of in de buurt van een premium merk, maar zeker niet buitensporig.

Ik weet niet of de meesten mijn mening hierin delen ...
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik ben een paar weken geleden eens bij Porsche binnen geweest, om oa een reservesleutel te bestellen... sleutel iets van 85 euro ,maar handvatje ervan 185 euro +btw ,en ook een instructieboekje besteld.... en de wagen laten van miles digitaal omzetten naar km's... 40 minuten daar gewacht (in mooiei toonzaal met poepchieke boekskes enzvt).... tenslotte 87 euro betaald..
thuis gekomen... paar dagen later iets laten branden van lichten ofzo, accu afgelegd... na het opladen v accu stond alles weer in miles ??? op het net gaan zoeken (want instructieboekje heb ik nog niet ) blijkt dat het 4 seconden werk was/is om een bepaald knopken (vd daschboard verlichting) 4 seconden naar links ingedrukt te houden en alles springt automatisch van miles op km's. en van fahrenheit op celsius... ja echt 4 secondjes... als "DAT GEEN OPLICHTERY IS" ja... maar deze mens zal dat maar ene keer met mij doen, en intussen zal hij wel goede pub. hebben gemaakt denk ik....

zo ... dus moeten jullie niet klagen over lotus denk ik.... ik maak er niet van iets te betalen... maar bedrog dat is dat niet kan vind ik...
Laatst gewijzigd door Herman op 08 mar 2009, 12:38, 2 keer totaal gewijzigd.
ben
Naam: Ben
Auto: geen

Bericht door ben »

haha met de bedragen die jij vernoemt in uw posting Herman, kunt ge ruimschoots uw gehele onderhoud van uwen Europa betalen, maar da wete gij wel... :--))
ben

Bericht door ben »

Een tien jaar terug las ik een artikel in het Franse automagazine SPORTAUTO.

Een artikel over de eigenaar van een legendarische Porsche 959; het grote onderhoud kostte hem minstens 200.000 franse frank (30.000 euro); heb dat nooit vergeten.
molleke

Bericht door molleke »

gisterenmiddag 2 nieuwe eigenaars met een 260 cups gaan halen bij garage bij verhiest ne gele en een grijze prachtig , dashbord volledig in de carbon amai en die zetels mmmmmmmmm :o
ben

Bericht door ben »

molleke schreef:gisterenmiddag 2 nieuwe eigenaars met een 260 cups gaan halen bij garage bij verhiest ne gele en een grijze prachtig , dashbord volledig in de carbon amai en die zetels mmmmmmmmm :o
yup inderdaad kheb die gistren ook zien staan pascal! en jij hebt zowaar uw bmw m3 van 2003 terug ingeruild tegen een exige; 2 dan nog!! amai :--)
ben

Bericht door ben »

Kgeloof da pascal ons vergeten is :--(

wij hadden in 2003 die metaalrode elise s

en jullie hadden toen net die exige verkocht aan dienen dealer in Gent en omgeruild voor M3

groetjes hé ;--)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ben schreef:Een tien jaar terug las ik een artikel in het Franse automagazine SPORTAUTO.

Een artikel over de eigenaar van een legendarische Porsche 959; het grote onderhoud kostte hem minstens 200.000 franse frank (30.000 euro); heb dat nooit vergeten.
'peanuts' als je dat vergelijkt met vb n Ferrari Testarossa : n kennis van me wou n 'C-service' laten doen (incl vervangen distributieriemen etc etc ), prijsofferte 10.000 EUR :shock:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
molleke

Bericht door molleke »

ben schreef:Kgeloof da pascal ons vergeten is :--(

wij hadden in 2003 die metaalrode elise s

en jullie hadden toen net die exige verkocht aan dienen dealer in Gent en omgeruild voor M3

groetjes hé ;--)
bent u BEN van in de tijd van alvan :?: Heb u in de tijd nog een paar keer gebeld en nooit geen antwoord meer hoort of was u veranderd van nummer ? Jullie deden toch in de bloemen . bel me eens op heb nog steeds de zelfste nummer
ben

Bericht door ben »

molleke schreef:
bent u BEN van in de tijd van alvan :?: Heb u in de tijd nog een paar keer gebeld en nooit geen antwoord meer hoort of was u veranderd van nummer ? Jullie deden toch in de bloemen . bel me eens op heb nog steeds de zelfste nummer
Ja pascal, veranderd van nummer waarschijnlijk; we hebben die bloemen eind 2003 overboord gegooid en trug naar belgie verhuisd én onze Lotus ook verkocht aan Alvan.

Kstond er wel van te kijken dat ik hier op uwe foto zo 2 Exiges op uwen oprit zag staan, vooral omdat je toen zo in de wolken was met uw M3!!

Chique bakken in ieder geval!

Uw nummer heb ikke eerlijk gezegd niet meer maar kstuur u binnenkort een mailke via de site.

groetjes, ben en els
Plaats reactie