De weergoden zijn ons blijkbaar gunstig gestemd en zullen ons wat zon bezorgen . Daarnaast is mijn dagje ook volledig werkvrij gemaakt en rest er nog de vraag ... wanneer worden de mooiste tankstations langs onze autosnelwegen bezocht?
Ik wil mij daarbij kandidaat stellen: E17 - Kruishoutem:
01. WarnedGraph - Lotus Exige Mk2
P.S. Ik wilde mij ook nog opgeven voor het restaurantje achteraf (1 pers.) !
Remember folks, street lights timed for 50 km/h are also timed for 100 km/h.
Ik lees her en der dat ze toch wel proberen de cowboys te weren. En jullie krijgen schitterend weer voorgeschoteld. Het is ooit al anders geweest met een paar cm water op de baan bijvoorbeeld. Jammer dat ik niet in het land ben, anders was ik zeker een kijkje komen nemen.
Ik heb juist mijn broer gehoord en die zei dat het dit jaar veel veiliger was op de baan! Veel minder "gekken", ze hebben die bewust geweerd uit de inschrijvingen.
Die oranje 2-11 heeft wel een spin gemaakt naar het schijnt.
Juist terug van de Val zie... Het was inderdaad mooi weer. En het was er inderdaad erg beschaafd tegenover vorige jaren.
De weinige cowboys zaten vooral in groep B, een paar bij ons, maar het viel mee.
Er werd proper gereden over het algemeen. Juist wat ouwe BMW's en die aziatische lawijtmakers, maar die rij je er eigenlijk met een Evora nogal vlot af. (ik verbaasde mij over het gemak waarmee ik van de Subaru's wegreed... Ook op het rechte stuk).
Soit tijdens de 2e helft van het vrij rijden was het wat pittiger en ben ik eraf gegaan. Daarvoor eigenlijk een rondje of 10 heel netjes vrij kunnen rijden.
De absolute held van de dag was voor mij de 10 jarige Toon. Hij was amper 70 of 80 cm groot en ging op schoot met de begeleider. Die jongen heeft echt genoten en ik kreeg een ferme high five van hem op het einde. Het deed mij toch iets, zo'n gastje met een handje nauwelijks groter dan 5 cm. Ik weet weer waarvoor ik heb meegereden vandaag.
Daarna nog wat gaan eten in de Val. Frederik merci het was weer ferm geregeld.
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!