met overheerlijke tjoeningkitDidier schreef:'t ziet er ook lekker uit, die Lotus Evora GTE F1 Team Limited Edition

met overheerlijke tjoeningkitDidier schreef:'t ziet er ook lekker uit, die Lotus Evora GTE F1 Team Limited Edition
Die vind ik ook prachtig, al dat carbon doet mij al kwijlen.....Frederik schreef:met overheerlijke tjoeningkitDidier schreef:'t ziet er ook lekker uit, die Lotus Evora GTE F1 Team Limited Edition
Evora S met GTE stylingkit ... can be (it's already) done Jokkejokke_vlo schreef:Die GTE ziet er bloedgeil uit. Die looks hadden moeten bestaan in een betaalbare versie dan zou het echt BAM zijn (ook in verkoop misschien?) de prijs dat die nu meer kost dan een Evora S is meer dan bij de haren getrokken (imo). Qua looks, voor mij, de mooiste Lotus van het moment......
Mr.E schreef:Die Exige Roadster, wat is dat nu weer?![]()
Eerst worden Elise en Exige mooi uit mekaar getrokken qua doelgroep. Van de Exige S gaat je bloed als pistonhead toch wel sneller stromen. Maar dat is toch afgaan als je een Exige S coupe gekocht hebt, en opeens koopt je buurman, de kapper
, een Exige Roadster?
Of is dit gewoon paniekvoetbal, niet weten van welk hout pijlen maken, en dan maar rap-rap iets laten zien, want het is autosalon?Zucht... ik ben nog altijd mega-fan van het merk, maar niet van deze Roadster... veel te onsamenhangend qua design. Alle kracht die de Exige S coupé uitstraalt is volledig weg. Gebuisd!