Lotus at Geneva 2012 - What to expect?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Lotus at Geneva 2012 - What to expect?

Bericht door Frederik »

Didier schreef:'t ziet er ook lekker uit, die Lotus Evora GTE F1 Team Limited Edition
met overheerlijke tjoeningkit ;-)
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:
Didier schreef:'t ziet er ook lekker uit, die Lotus Evora GTE F1 Team Limited Edition
met overheerlijke tjoeningkit ;-)
Die vind ik ook prachtig, al dat carbon doet mij al kwijlen.....
vital
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer

Bericht door vital »

De exige roadster.
Misschien iets te veel leder. Zeker in deze kleur. Toch denk ik dat dit gaat verkopen. De wagen lijkt groter zoder spoiler. Hij lijkt heel luxueus van binnen. Deze zal ongetwijfeld een ander klienteel aanspreken, niet de die-hards. Er is niets nieuws maar wel vernieuwend. Nog enkele salons en er moet wel iets nieuws komen. Na deze versies, luxe exige, carbon evora, elise? is er verder niet veel meer aan te wijzigen. Zelfs de evora gte is voor mij een topper, de carbon is het einde maar misschien teveel van het goede.

Toch is Lotus al heel wat volwassener aan het worden. Nu toch ook maar hopen dat er één leuke matchbox overblijft. Deze zijn toch top rijdersauto's.
The difference between men and boys is the price of their toys!
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

Die GTE ziet er bloedgeil uit. Die looks hadden moeten bestaan in een betaalbare versie dan zou het echt BAM zijn (ook in verkoop misschien?) de prijs dat die nu meer kost dan een Evora S is meer dan bij de haren getrokken (imo). Qua looks, voor mij, de mooiste Lotus van het moment......
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

jokke_vlo schreef:Die GTE ziet er bloedgeil uit. Die looks hadden moeten bestaan in een betaalbare versie dan zou het echt BAM zijn (ook in verkoop misschien?) de prijs dat die nu meer kost dan een Evora S is meer dan bij de haren getrokken (imo). Qua looks, voor mij, de mooiste Lotus van het moment......
Evora S met GTE stylingkit ... can be (it's already) done Jokke :)
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

OK dan maar, mss kan de LMP2 bekoren?
Lotus Lola LMP2 1.jpg
Lotus Lola LMP2 2.jpg
Lotus Lola LMP2 3.jpg
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Of deze auto's een schot in de roos zullen zijn, daar kunnen we over discussiëren, maar deze modellen zullen toch eerst bij de dealers moeten geraken om verkocht te geraken .....

En dan ben ik benieuwd hoe het 'nieuwe' publiek het gaat vinden om over zo'n balk te kruipen en hun gloednieuw beige leder te beschadigen met hun dainen schoentjes ... Mijnsinziens hoort een Exige een hard core trackauto te zijn, geen luxueus bordeel (nooit geweest hé, enkel van horen zeggen .... :oops: )

En over trackauto's gesproken : die Evora GTE is de waanzin maar een veel te groot prijsverschil met de normale Evora S .... :mrgreen: :mrgreen:
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Christopher
Naam: Christopher
Auto: ex Elise S2

Bericht door Christopher »

Ik kan die Exige Roadster wel smaken en ik denk dat er wel meer mensen zijn die mijn mening delen dat de 'gewone' Exige redelijk aggressief toont en voor mij er wat over is qua looks. Deze roadster is misschien een brave versie van de Exige, maar ik wil gerust mijn Elise inruilen voor deze Roadster. Misschien is het net dit waar ze op mikken?
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

Die Exige Roadster, wat is dat nu weer? :? :roll: Eerst worden Elise en Exige mooi uit mekaar getrokken qua doelgroep. Van de Exige S gaat je bloed als pistonhead toch wel sneller stromen. Maar dat is toch afgaan als je een Exige S coupe gekocht hebt, en opeens koopt je buurman, de kapper :mrgreen: , een Exige Roadster?
Of is dit gewoon paniekvoetbal, niet weten van welk hout pijlen maken, en dan maar rap-rap iets laten zien, want het is autosalon? :? Zucht... ik ben nog altijd mega-fan van het merk, maar niet van deze Roadster... veel te onsamenhangend qua design. Alle kracht die de Exige S coupé uitstraalt is volledig weg. Gebuisd!
Sometimes too much is just enough.
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

Mr.E schreef:Die Exige Roadster, wat is dat nu weer? :? :roll: Eerst worden Elise en Exige mooi uit mekaar getrokken qua doelgroep. Van de Exige S gaat je bloed als pistonhead toch wel sneller stromen. Maar dat is toch afgaan als je een Exige S coupe gekocht hebt, en opeens koopt je buurman, de kapper :mrgreen: , een Exige Roadster?
Of is dit gewoon paniekvoetbal, niet weten van welk hout pijlen maken, en dan maar rap-rap iets laten zien, want het is autosalon? :? Zucht... ik ben nog altijd mega-fan van het merk, maar niet van deze Roadster... veel te onsamenhangend qua design. Alle kracht die de Exige S coupé uitstraalt is volledig weg. Gebuisd!

Ik deel je mening.
Plaats reactie