is de instap makkelijker dan bij een elise of is het stoelcomfort beter

ik moet al vooruit denken ELAN, ESPRIT
roland b schreef:Proficiat Danny, mooi kleurtje......
roland b schreef:Proficiat Danny, mooi kleurtje......
beiden!billie schreef:mooie tijdloze SUPERSPORT wagen
is de instap makkelijker dan bij een elise of is het stoelcomfort beter![]()
![]()
Een beetje zoals Dennis Rodman, maar dan iets groter.diego schreef: .... veronderstel ik dat dachero ook niet van de kleinste zal zijn of ben ik verkeerd ?
thiva schreef:Een beetje zoals Dennis Rodman, maar dan iets groter.diego schreef: .... veronderstel ik dat dachero ook niet van de kleinste zal zijn of ben ik verkeerd ?
Ik ben gene grote en al jaren aan het proberen om gewicht te verliezen,hetgeen niet goed luktthiva schreef:Een beetje zoals Dennis Rodman, maar dan iets groter.diego schreef: .... veronderstel ik dat dachero ook niet van de kleinste zal zijn of ben ik verkeerd ?
Dachero is een boom van een vent, alleen is ie wat kort afgezaagd...thiva schreef:Een beetje zoals Dennis Rodman, maar dan iets groter.diego schreef: .... veronderstel ik dat dachero ook niet van de kleinste zal zijn of ben ik verkeerd ?
Ik heb in Castle Donington al eens naast Ed gestaan, de wheeler dealer garagist. Dat is een mens van 1m95 a 2m, schat ik. Om eerlijk te zijn als je (veel) groter bent dan 1m80, kan je niet makkelijk met een Esprit rijden van voor de Esprit Turbo SE High Wing (vanaf eind 1991). Met die Turbo SE High Wing heeft men een geheel nieuw interieur/zetels ontwikkeld en een nieuwe pedaalbox, waarna de cabine opeens een dikke 10cm (Lotus zegt zelf 15 cm) ruimer is. Voor een halve reus als Ed zal het nog maar krap zijn, maar veel beter dan in een Esprit van voor 91/92. Dus ja er is (iets) meer plaats in een Esprit van na 91, dan in een Elise; maar of dat verkoopsargument groot genoeg is om je vrouw/vriendin te overtuigen om de sportieve Elan te ruilen voor een Super Car Esprit...diego schreef:mss rare vraag maar is er in deze supersport meer been/hoofdruimte dan vb de elise ?
Ik herinner me de aflevering van Whealer Dealers waarin de garagist ( kom ff op zijn naam niet ) niet in een esprit geraakt
Gezien het feit dat ik hier lees van rugpijnen .... veronderstel ik dat dachero ook niet van de kleinste zal zijn of ben ik verkeerd ?