Merci, eens m'n nieuwe lens uitgeprobeerd en zit redelijk goed qua scherpteFrederik schreef:mooi werk Stijn!

Best dat ik wel m'n statief meehad want verschiet toch altijd hoe donker zo'n salon/beurs is.
Nogthans met alle spots zou je anders denken.
Merci, eens m'n nieuwe lens uitgeprobeerd en zit redelijk goed qua scherpteFrederik schreef:mooi werk Stijn!
idd, en ik haat flitsenRed Baron schreef:Merci, eens m'n nieuwe lens uitgeprobeerd en zit redelijk goed qua scherpteFrederik schreef:mooi werk Stijn!![]()
Best dat ik wel m'n statief meehad want verschiet toch altijd hoe donker zo'n salon/beurs is.
Inderdaad, mooi gedaan !!!Red Baron schreef:Merci, eens m'n nieuwe lens uitgeprobeerd en zit redelijk goed qua scherpteFrederik schreef:mooi werk Stijn!![]()
Idd, en maar bollekes wegshoppen van de reflecties op de wagenFrederik schreef:idd, en ik haat flitsen
statief is de "way to go" ...
Er is licht genoeg (met al die spots) maar niet altijd op de plaats waar ze moeten staan.
Welke opstelling als ik zo vrij mag zijn?Red Baron schreef:Merci, eens m'n nieuwe lens uitgeprobeerd en zit redelijk goed qua scherpteFrederik schreef:mooi werk Stijn!![]()
Natuurlijk, Canon 7D & Canon EF 17-40mm f/4.0 L USMBenoit schreef:Welke opstelling als ik zo vrij mag zijn?
Groetjes
Ook gevraagd aan Coco waarom de amerikaanse bumper achter en de vele luchthappers vooraan in vergelijking met Evora?Mr.E schreef:De Exige is in het echt een fantastische verschijning...
Gisteren de eer gehad om hem te bewonderen, en de proporties zijn zeer goed. De voorste luchthappers kunnen me nog steeds niet echt bekoren, maar ze passen wel goed in het geheel.
Ook de eer gehad om een lang gesprek te hebben met Donato Coco, de director of design, en het moet gezegd: de man weet waarover hij praat. Ik ben ineens veel optimistischer over de volgende Lotussen
De nieuwe Exige moest er volgens hem meer "staan" tov de vorige, gespierder, meer uitstralen wat hij eigenlijk is, een echte sportwagen. En ergens heeft hij een punt. Hoe mooi ik de Exige S2 ook vind, zet de nieuwe ernaast, en je ziet het direct. Ik begrijp ook niet waarom hij de Evora als uitgangspunt zou moeten nemen voor de nieuwe Exige? De Exige mag er toch gerust wat sportiever uitzien, de Evora meer GT? Volgens hem heeft Lotus altijd erg verschillende auto's ontworpen, en als je een oude Elan vergelijkt met de laatste, of een Elise met een Esprit van Giugiaro, kan je dat alleen maar beamen. Dus is het ook niet nodig om de huidige Evora of Elise als zaligmakend te zien. De nieuwe Exige ziet er in het echt goed uit, heel goed. Maar dat is persoonlijk. Ik zie daar geen "Amerikaanse bumper"JeanVM schreef:Ook gevraagd aan Coco waarom de amerikaanse bumper achter en de vele luchthappers vooraan in vergelijking met Evora?Mr.E schreef:De Exige is in het echt een fantastische verschijning...
Gisteren de eer gehad om hem te bewonderen, en de proporties zijn zeer goed. De voorste luchthappers kunnen me nog steeds niet echt bekoren, maar ze passen wel goed in het geheel.
Ook de eer gehad om een lang gesprek te hebben met Donato Coco, de director of design, en het moet gezegd: de man weet waarover hij praat. Ik ben ineens veel optimistischer over de volgende Lotussen