Obi1 schreef:Frederik schreef:Aan de 4 volgers en deelnemers van de trial MiniCruise ...
Dat het leuk was, weet ik want ik heb mezelf reuze geamuseerd.
Toch ben ik benieuwd naar opmerkingen, verbeteringen ... op die manier kunnen we het concept bijschaven en voorkneden voor alle Lotus-Forum.be leden zodat we allemaal in de toekomst kunnen genieten van de mini bijeenkomsten/ritjes.
Ik kan het maar beamen: een plezante manier om een zondagvoormiddag door te maken.
Wat opmerkingen betreft: ik denk dat de focus 'mini' ook wel betekent dat tussen de 5 en max. 10 deelnemers zowat het ideale is. Meer deelnemers betekent ook wel meer voorbereiding, terwijl het doel van de mini-cruises er een is van 'snel en vlot te organiseren', 'losjes', 'elkaar leren kennen'.
mini : ja dat is ook de bedoeling... zoals ik zondag uiteen deed, is het gewoon uit de losse pols, grotendeels onvoorbereid met enkele streekgenoten een kort ritje doen.
Al is het altijd leuk om ook es buiten je eigen regio mee te rijden... als de MiniCruises op het forum worden geplaatst (ik zal nog een template maken) kunnen mensen van buiten je regio ook deelnemen.
folow-the-leader
Systeem folow-the-leader is enkel haalbaar als je inderdaad niet meer dan 10 wagens achter u hebt. Vandaar de naam MiniCruise

Dit is ook erg interessant als je dat doet in je eigen regio, zelf ken je dan de baantjes en kan je het mooiste van je eigen streek. Iedereen kan dus een MiniCruise opstarten.
halve dag
Op deze manier is je volledige dag niet verstoord, mensen met kinderen kunnen ook makkelijker inplannen. En bij MiniCruises valt het op dat de vrouwtjes er niet bij zijn ... dan kunnen de mannen ook es stoer doen *ahum*
Naast genieten van onze hobby/passie wil ik hiermee ook aanmoedigen dat mensen uit je eigen regio elkaar beter leren kennen. Het valt me op dat sommige mensen uit dezelfde regio elkaar helemaal niet kennen.