Ik heb zo het gevoel dat jij vééél meer tijd hebt dan ik...HJ2 schreef:Welnee joh
Gewoon ophalen met een flinke stationwagen. Roamntisch weekendje met je vrouw er aan knopen... tadaaa!

Ik heb zo het gevoel dat jij vééél meer tijd hebt dan ik...HJ2 schreef:Welnee joh
Gewoon ophalen met een flinke stationwagen. Roamntisch weekendje met je vrouw er aan knopen... tadaaa!
Voor een romantisch weekendje Schotland (en ze hebben daar ook Ardbeg WhiskyBlue Darkness schreef:Ik heb zo het gevoel dat jij vééél meer tijd hebt dan ik...HJ2 schreef:Welnee joh
Diene whisky kost ginder meer dan hier...BDC Peter schreef:Voor een romantisch weekendje Schotland (en ze hebben daar ook Ardbeg WhiskyBlue Darkness schreef:Ik heb zo het gevoel dat jij vééél meer tijd hebt dan ik...HJ2 schreef:Welnee joh
Gewoon ophalen met een flinke stationwagen. Roamntisch weekendje met je vrouw er aan knopen... tadaaa!![]()
) moet je gewoon tijd vrijmaken !
Doe Leen zo'n weekendje cadeau voor haar verjaardag of zo![]()
En dan is die hardtop leuk meegenomen
Dat was ook mijn gedacht!HJ2 schreef:Koop er dan een MGF hardtop bij, die moet je namelijk gaan aanpassen, dat is het verhaal op de CD...
Heb jij de CD al?HJ2 schreef:Koop er dan een MGF hardtop bij, die moet je namelijk gaan aanpassen, dat is het verhaal op de CD...
Er zelf één maken zonder mal is niet mogelijk dus het zal dat wel zijn.Blue Darkness schreef:Heb jij de CD al?HJ2 schreef:Koop er dan een MGF hardtop bij, die moet je namelijk gaan aanpassen, dat is het verhaal op de CD...![]()
Een bestaande hardtop aanpassen?