Bart P schreef:Ik kom waarschijnlijk ook met de Fransman. Als ik er geraak tenminste : koppeling blijft hangen, schijfremmen gevleugeld, stuurbekrachtiging valt uit, banden net geen slicks ...... Woensdag gaat ie binnen.
Fransman allez nu wie rijdt met zoiets rond.Of misschien liggen de mankementen aan de chauffeur(rijstijl);
Deutsche grundligheit ist gut.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Ge moet daar geluk mee hebben. Ik heb vorig jaar mijne Ford Mondeo break(nieuw model)van 1 jaar oud verkocht. Het water sijpelde binnen langs de voorruit; Zetelverwarming stuk en als ze deze gemaakt kregen dan begon mijn boordcomputer te flippen totdat hij volledig uitviel.Er zat een achterbank in van een type trend terwijl ik een titaniumversie had gekocht.
En zo'n auto komt door een eindcontrole bij Ford,man man man
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Onder garantie is dat allemaal wel te doen maar die is om .... 4 jaar en 112.000 km, daar kan het zeker niet aan liggen hé?
Zondag zal ik mijn nieuwste "aanwinst" eens meebrengen. Heb een spandoek laten maken van 2 op 0,5m in stevig materiaal, ook voor gebruik buitenshuis.
Bart P schreef:Onder garantie is dat allemaal wel te doen maar die is om .... 4 jaar en 112.000 km, daar kan het zeker niet aan liggen hé?
Zondag zal ik mijn nieuwste "aanwinst" eens meebrengen. Heb een spandoek laten maken van 2 op 0,5m in stevig materiaal, ook voor gebruik buitenshuis.
sjiek Bart. Zoiets moest ik nog hebben voor in mijne bureau.
Maarja , quanta costa?? Veel centjes?
wimvanbeeck schreef:Ik ga der ook zijn op mijn eentje met den Duitser, misschien iets later dan 7.00 uur, tot morgen
WIM
Heb uwe CR daarstraks zien staan
Nieuwe velg uitgehaald daarstraks, zetels binnen gebracht en andere meegekregen. Net alles eens getest, geen trillingen, geen afwijking, was alleen de velg die stuk was, morgen kom ik met de Elise