Ge hebt het nog geschreven hoe belachelijk die Porsche bimbokes zijn hé!
Wel in die eerste link v/d foto's stonden 3 foto's achter elkaar hoe ik 2 van die gasten op hun doos geef. Hebben ze die laatste foto waar ge duidelijk ziet dat ik ze alletwee voorbij ben toch wel veranderd zeker???
Ik wou gisteren aan een vriend even de foto's laten zien en heb dit daarmee ondekt!

Gelukkig had ik ze al opgeslagen dus bij deze!
En Porscherijderkes, vreet maar is goe elle kas op wand hier zijn de 3 foto's!!!
Foto 20309 :Eerste Porsche voorbij juist voor de bocht omdat hij "te traag" de bocht ingaat! Duidelijk te zien dat we snel gaan aangezien mijn spoiler bijna het asvalt raakt! Direkt in het kontje gaan hangen van volgende slachtoffer omdat ik weet dat ik hem alleen in de bocht voorbij kan. Die gasten kunnen enkel op het rechte stuk hard gaan!(hihihi)

- Vroemdag%20Zolder%202009%20309.jpg (49.21 KiB) 3715 keer bekeken
Foto 20310 : 2° Porsche vollen bak aan de buitenkant voorbij omdat hij weer probeerde om de deur dicht te gooien door naar de binnenkant te sturen dien klojo!

- Vroemdag%20Zolder%202009%20310.jpg (41.97 KiB) 3715 keer bekeken
Foto 20552 : Door mijn veel hogere bochtensnelheid kan ik die pipo's ondanks mijn "slechts" 180 pk ook op het rechte stuk lang genoeg achter mij houden tot de lange kanaalbocht waar ik ze dan echt volledig los rij!

- Vroemdag%20Zolder%202009%20552.jpg (34.24 KiB) 3715 keer bekeken
Ongelooflijk wat ge met een 17 jaar oude Elan kund doen als ge een beetje kund rijden hé!
Ge hebt mensen die lullen over pk's en ge hebt er die ze durven gebruiken en het dan ook nog kunnen bewijzen.(whoeaaaaaa