thiva schreef:
- Laten jullie ze steken bij de dealer of kunnen jullie me een bandenboer aanraden in Vlaams-Brabant?
Ik ga voor mijn banden -nog niet Lotus- maar wel sportieve banden naar Banden Tom in Leefdaal, ongelooflijk kleine bandenboer, in zijn garage achter het huis, maar uqa prijs even laag als banden-online én ze zijn geplaatst.
Gewoon even bellen, afspraak maken, oppassen wel, kan een week duren, en dan bestelt hij de banden voor u, want hij kan aan alles geraken.
thiva schreef:
- Laten jullie ze steken bij de dealer of kunnen jullie me een bandenboer aanraden in Vlaams-Brabant?
Ik ga voor mijn banden -nog niet Lotus- maar wel sportieve banden naar Banden Tom in Leefdaal, ongelooflijk kleine bandenboer, in zijn garage achter het huis, maar uqa prijs even laag als banden-online én ze zijn geplaatst.
Gewoon even bellen, afspraak maken, oppassen wel, kan een week duren, en dan bestelt hij de banden voor u, want hij kan aan alles geraken.
Dit was een oude vraag hoor. Ondertussen ben ik al lang geholpen bij FKM.
Ik zou zeggen, koop de R1-R. De R888 en de AO48 is voor openbare weg net ff te vind ik persoonlijk.Hoewel ik de R888 in de regen beter vond als de AO48
Ben zelf tegen de stroming in gegaan en ga de Federal RS-R proberen onder mijn project. Eiffel,Nordschleiffe,Zolder,Franse circuit dagen, rondom huis, woon-werk.
Spotgoedkoop en schijnen gelijk te staan aan de R1-R.
Als het niks is zijn ze snel op met wat circuit dagen en komt er de R1-R onder.
Dank jullie voor de input.
Voor puur de paar km woon / werk verkeer zal een semi slick inderdaad wat overkill zijn, maar gelukkig rijd ik nog wel meer dan alleen dat.
Best wel goeie banden.
Hebben me nog niet in de steek gelaten, al moet je bij nat weer nu niet té gretig de bocht induiken (of tenminste toch voorbereid zijn).
vandaag ao 48 's onder elise gezet . (set van jokke vlo) 't ziet er goed uit (is ook al iets he) veel feed-back kan ik nog niet geven maar ik merk al wel dat de voorbanden nu iets breder zijn dan op de standaard "s" . groeten van bart
Dogzilla schreef:iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Is enkel op achterbanden zichtbaar... en op zeer korte termijn er gekomen denk ik
Zijn dat niet gewoon de banden die "rullen" door het tracken?
Zijn het barstjes of is het gewoon opgehoopt rubber?
Dat is niet duidelijk te zien op de foto.
Als het gewoon opgehoopt rubber is, moet je je daar niets van aantrekken.
Op de baan rij je dat daar terug af.
Volgens mij gaan je banden "smeren" ik heb het zelf ook, normaal doen ze het altijd, als de banden (erg) warm woden gaat het afgesleten/opgeraapte rubber altijd naar buiten.
Als het echter heel extreem is kan het liggen aan een niet al te nette/correcte rijstyl bij het nemen van bochten en bijgevolg meer warmte en hitte resulterend in meer smeerende banden...