Het is moeilijk, maar heel ff naast het schoon vrouwvolk gekeken ... welke velgen staan hierop?X-E-G schreef:
Iemand een idee?
Het is moeilijk, maar heel ff naast het schoon vrouwvolk gekeken ... welke velgen staan hierop?X-E-G schreef:
Euheum, dat slaat op dat amerikaans-duitse wangedrocht, mag ik hopen ?dachero schreef: Kan er ook niet aan doen dat mijn buren geen smaak hebben hè.
Natuurlijk bedoel ik dat stuk kruisvuurdingesachtige tupperwarespul.electroshock schreef:Euheum, dat slaat op dat amerikaans-duitse wangedrocht, mag ik hopen ?dachero schreef: Kan er ook niet aan doen dat mijn buren geen smaak hebben hè.
Enfin, mijn buurman zijn smaak, qua kapsel en klederdracht dan toch, stelt ook niet te veel voor.
mindp0wer schreef: Het is moeilijk, maar heel ff naast het schoon vrouwvolk gekeken ... welke velgen staan hierop?
Iemand een idee?
Aha, enig idee waar dat ze die verkopen of zijn originele Lotus velgen?electroshock schreef:mindp0wer schreef: Het is moeilijk, maar heel ff naast het schoon vrouwvolk gekeken ... welke velgen staan hierop?
Iemand een idee?
Lichte gesmeden velgen, zoals bij deze vrouwloze exige :
Het zijn precies dezelfde als degene die op mijne elise liggen.Dat zijn wel zwarte.Anders moet je eens naar FKM bellenmindp0wer schreef:Aha, enig idee waar dat ze die verkopen of zijn originele Lotus velgen?electroshock schreef:mindp0wer schreef: Het is moeilijk, maar heel ff naast het schoon vrouwvolk gekeken ... welke velgen staan hierop?
Iemand een idee?
Lichte gesmeden velgen, zoals bij deze vrouwloze exige :
Dit zijn originele velgen (standaard velgen in Amerika)mindp0wer schreef: Aha, enig idee waar dat ze die verkopen of zijn originele Lotus velgen?