Vinnig klein ding

Nu nog een nacht rit komende zaterdag in Lichtervelde -
Dan mijn eigen Euro Balade op 20 oktober.
En ben dan enige weken op rust (denk ik tot nu toe

tja sinds Heineken alken-maes heeft overgenomen zullen ze nu toch wel moeten weten hoe ze bier moeten makenDirk510 schreef:Eventjes terug naar de zalige "nachtmerrie".
Zie daar op tafel 8.40 euro Bier ......enfin Bier.
Ik ben er van overtuigt dat onze biertjes reeds uitgeschonken waren toen we nog in het dal aan de voet van de berg stonden.
Enfin ik lees vandaag in Het Laatste Nieuws dat de directeur van Heinenken en Belg is. Hoop voor de toekomst.... of zal het net zo evolueren als na de verkiezingen
Dirk510 schreef:Eventjes terug naar de zalige "nachtmerrie".
Zie daar op tafel 8.40 euro Bier ......enfin Bier.
Ik ben er van overtuigt dat onze biertjes reeds uitgeschonken waren toen we nog in het dal aan de voet van de berg stonden.
Enfin ik lees vandaag in Het Laatste Nieuws dat de directeur van Heinenken en Belg is. Hoop voor de toekomst.... of zal het net zo evolueren als na de verkiezingen
Euh, die bewuste Belg gaat een light-beer laten produceren om aan de Amerikanen te slijten.Dirk510 schreef:Enfin ik lees vandaag in Het Laatste Nieuws dat de directeur van Heinenken en Belg is. Hoop voor de toekomst.... of zal het net zo evolueren als na de verkiezingen
Zou het ?dimitri schreef: tja sinds Heineken alken-maes heeft overgenomen zullen ze nu toch wel moeten weten hoe ze bier moeten maken