De tijd vliegt. Deze voormiddag opgemerkt dat ik de Lotus Esprit al een jaar heb. En even het keuringsbewijs bekeken we hebben dus op bijna een jaar welgeteld 485 km gedaan. Momenteel staat ze stil en ben ik aan het uitkijken om ze naar Engeland te doen. Voor de C-service en distributieriem te laten vervangen. En ineens alles eens te controleren dus technisch volledig up-to-date te zetten.
En dan ineens het hier al verkondigen. Omdat dit het enige forum is waar ik nog wat lees en schrijf. "Ze" gaat -hopelijk snel- een zusje krijgen. Of die het liever anders hebben een broertje. Het licht is op groen gezet om nog een weekendwagen extra te gaan aanschaffen. En eerst werd er aan een exige gedacht maar dan kwam het oude virus weer op. En het zal dus een 911 worden, en liefst in 4S uitvoering. Waar ik de esprit heb gekocht heeft er enkele propere staan. Dus het zal weer een vliegtuigticket Brussel - Hamburg worden. En in België staan er ook wel enkele. Enkel de prijzen in België zijn van de pot gerukt. Ofwel zijn het handelaars die er een dikke winstmarge op nemen ofwel particulieren die denken dat hun wagen goud waard is.
Maar zoals altijd : de zoektocht is veel leuker dan het bezit. Dus we gaan hard en veel zoeken