[FEELER] LotusForum.be UK trip (Factory Tour)
-
- Auto: Elise 220 Cup
Re: [FEELER] LotusForum.be UK trip (Factory Tour)
Super idee. Zou zeker geïnteresseerd zijn om de lotus fabriek eens te zien, is de rit daarnaartoe zelf genoeg de moeite om met de Lotus te doen?
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
ELKE rit is de moeite om met een lotus te doen!XLR8R schreef:Super idee. Zou zeker geïnteresseerd zijn om de lotus fabriek eens te zien, is de rit daarnaartoe zelf genoeg de moeite om met de Lotus te doen?

I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Erwin schreef:ELKE rit is de moeite om met een lotus te doen!XLR8R schreef:Super idee. Zou zeker geïnteresseerd zijn om de lotus fabriek eens te zien, is de rit daarnaartoe zelf genoeg de moeite om met de Lotus te doen?

Ok, mannen ik weet wat doen.

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
Aan met mijne Elise in de file te staan vind ik nochthans nie veel raarsErwin schreef:ELKE rit is de moeite om met een lotus te doen!

- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Dan zit er niks anders op dan dat je met je mazoutstoof achteraan het rijtje Lotussen aansluitXLR8R schreef:Aan met mijne Elise in de file te staan vind ik nochthans nie veel raarsErwin schreef:ELKE rit is de moeite om met een lotus te doen!En om honderden kilometers rechtdoor te rijden aan 120 op een autostrade heb je ook niet meteen ne Lotus nodig. Volgens Google maps is het tripje op engelse bodem alleen al bijna 300 km enkel...

Nee, filerijden en uren autosnelweg is niet leuk - ook niet in een Lotus-, maar het heeft wel iets als we met een hele roedel Lotussen de baan op kunnen.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
Liever in mijn Lotus in de file dan in mijn Audi 

Lotus Elise S2 2005
-
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
Daar volg ik je volledig in! Geen enkele file is leuk, maar je zit wel tenminste in je LotusHJW schreef:Liever in mijn Lotus in de file dan in mijn Audi

-
Hela hela, geen kwaad woord over mijne straatjapanner éErwin schreef: Dan zit er niks anders op dan dat je met je mazoutstoof achteraan het rijtje Lotussen aansluit![]()

Da's waar, met een bende lotussen op baane zijn heeft wel iets, ook als Bedevaart naar het Oord van Herkomst.Nee, filerijden en uren autosnelweg is niet leuk - ook niet in een Lotus-, maar het heeft wel iets als we met een hele roedel Lotussen de baan op kunnen.

Ik ben er toch niet altijd gerust in als ik dat temperatuursensorke naar boven zie gaan...HJW schreef:Liever in mijn Lotus in de file dan in mijn Audi

-
- Auto: Exige S3
Het is inderdaad geen fun om in de files te staan, met geen enkele auto. Daarom misschien een route uitstippelen die over de gewone wegen rijdt. Beschouw het als een dagje "Lotus England day". Lijkt mij trouwens leuk te zijn om daar een bijdrage aan te leveren. 

- stekki
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
Als ik ga, is het met de Elise. Kunnen toch een leuke route uitstippelen rekening houdend met files etc?
Light is not right