11-13/04/2014 - Jim Clark Revival - Hockenheim (D)
-
- Naam: rony
- Auto: Evora S sportracer
Re: 11-13/04/2014 - Jim Clark Revival - Hockenheim (D)
Wij moeten spijtig maar helaas afhaken voor dit event waar we toch naar uitkeken...
Peter, zie email a.u.b.
Peter, zie email a.u.b.
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Even een update :
1. Peter D 1pers. Weekend
2. Hugo 2 pers. 1 weekend driver ticket 1 weekend passenger ticket
3. M.M. 2 pers. 1 weekend driver ticket 1 weekend passenger ticket
4. S.C. (1 of 2 pers. nog te bevestigen)
5. P.K. (4 pers, niet met de Lotus, nog te bevestigen)
6.
Er vallen momenteel dus 2 geïnteresseerden weg.
Zal eens werk moeten maken van concrete info ivm met de kaarten, zodat we alles kunnen finaliseren...
4. S.C. (1 of 2 pers. nog te bevestigen)
5. P.K. (4 pers, niet met de Lotus, nog te bevestigen)
6.
Er vallen momenteel dus 2 geïnteresseerden weg.
Zal eens werk moeten maken van concrete info ivm met de kaarten, zodat we alles kunnen finaliseren...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- Hugo
- Naam: Hugo
- Auto: Europa Special
wij gaan zoals voorzien een 5 a 6 tal dagen met de camper en aanhanger, wil trouwens de exacte plaats (be) zoeken waar Jim Clark het leven liet, ik was 17,5 jaar en fan van Jim toen ik in de loop van die bewuste zondag 8 april 1968 op de radio hoorde melden dat Jim een dodelijk ongeluk had gehad

- Peter D
Ben ondertussen ook in contact met LCD (Lotus Club Deutschland).
Deze club is met een hotel in de buurt tot een overeenkomst gekomen om boekingen voor Lotus rijders voor te behouden tot 04.04.2014.
Zijn er na deze datum nog kamers vrij, zullen deze vrij aangeboden worden.
Ook wij kunnen, met vermelding van Lotus Club Deutschland, in dit hotel boeken (er zijn reeds 2 Belgische deelnemers, die niet op dit forum komen noch CTLB lid zijn, die hebben geboekt)
De info die LCD verdeelde aan hun leden, en waarvan ik gisteren een copie kreeg doorgemaild :
Ik kan jullie dan het mailadres van LCD bezorgen, of het zelf aan hun doorgeven.
Zo kunnen ook zij een overzicht bewaren van de boekingen.
Boekingen per mail in het Engels of Frans doorgeven, zal vermoedelijk ook wel werken. Wel vermelden dat het om een boeking gaat in samenwerking met Lotus Club Deutschland, of je krijgt de melding dat er niets beschikbaar is
Deze club is met een hotel in de buurt tot een overeenkomst gekomen om boekingen voor Lotus rijders voor te behouden tot 04.04.2014.
Zijn er na deze datum nog kamers vrij, zullen deze vrij aangeboden worden.
Ook wij kunnen, met vermelding van Lotus Club Deutschland, in dit hotel boeken (er zijn reeds 2 Belgische deelnemers, die niet op dit forum komen noch CTLB lid zijn, die hebben geboekt)
De info die LCD verdeelde aan hun leden, en waarvan ik gisteren een copie kreeg doorgemaild :
Mochten er geïnteresseerden zijn die wensen hierop in te gaan, graag hier even melden, of mij per mail of PM informeren.LCD schreef: Ladies and Gentlemen,
liebe Club-Mitglieder und Lotus-Enthusiasten,
im aktuellen Newsletter, welcher das Thema Jim Clark Revival 2014 ausführlich behandelt, hatten wir eine Hotelempfehlung versprochen. Denn in Anbetracht des Zeitplans – der Weltrekordversuch startet am 12.04. um 19:00 h – ist eine anschließende Übernachtung mehr als empfehlenswert. Das Jim Clark Revival hat sich in den letzten Jahren zu einem großen und beliebten Motorsportevent gemausert. Es war also keine leichte Aufgabe, ein Haus zu finden, welches in der näheren Umgebung der Rennstrecke liegt und unseren Anforderungen gerecht wird.
Wir konnten mit dem Hotel Vorfelder in Walldorf – es liegt etwa 11 km vom Hockenheimring entfernt – für Clubmitglieder des LCD folgende Vereinbarung treffen:
Uns steht ein Zimmerkontingent von Einzel- und Doppel-Comfortzimmern zur Verfügung. Die Übernachtung im Einzelzimmer kostet 89,- €, im Doppelzimmer sind es 111,- €
Folgende Leistung sind im Zimmerpreis enthalten: Reichhaltiges Frühstück, W-Lan, ein Mineralwasser 0,7l und eine Apfelschorle 0,7l aus der Minibar, Nutzung von Sauna und Fitnessraum, Parkplatz
Interessenten buchen individuell direkt beim Hotel unter dem Stichwort: Lotus Club Deutschland. Das Zimmerkontingent ist für uns bis zum 04.04.2014 geblockt. Später eingehende Buchungen können nur noch nach Verfügbarkeit vorgenommen werden. Gebuchte Zimmer können bis 18:00 Uhr am Vortag der Anreise kostenlos storniert werden. Bei späterer Stornierung oder Nichtanreise werden 90% des Zimmerpreises berechnet.
Das Hotel-Restaurant wird am Abend für unser leibliches Wohl sorgen (nicht im Zimmerpreis enthalten). Danach lassen wir den Tag mit einigen “Kaltschalen” ausklingen. - Die Kontaktdaten:
Hotel Vorfelder
Bahnhofstr. 28
69190 Walldorf
Telefon: 06227 / 699-0
Telefax: 06227 / 30541
Mail: info@hotel-vorfelder.de
Website: www.hotel-vorfelder.de
Wer früher bucht, hat größere Chancen eines der raren Zimmer zu ergattern. Also: Nicht zögern, sondern gleich zugreifen. Im Anhang zu diesem Mail befindet sich ein vom Hotel vorbereitetes Anmeldeformular.
Mit freundlichen Grüßen,
Uwe Zerrweck
Lotus-Club-Deutschland, 2. Vorsitzender
P.S. Liebe Club-Mitglieder, es wäre schön, wenn ihr den Vorstand des LCD über eure erfolgte Hotelbuchung informieren würdet. Z.B. per Fax unter der Nummer 0321 21461979
Ik kan jullie dan het mailadres van LCD bezorgen, of het zelf aan hun doorgeven.
Zo kunnen ook zij een overzicht bewaren van de boekingen.
Boekingen per mail in het Engels of Frans doorgeven, zal vermoedelijk ook wel werken. Wel vermelden dat het om een boeking gaat in samenwerking met Lotus Club Deutschland, of je krijgt de melding dat er niets beschikbaar is

- Bijlagen
-
Hotel_Vorfelder.pdf
- Inschrijvingsformulier Hotel Vorfelder - Lotus Club Deutschland
- (43.81 KiB) 211 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Peter D op 19 mar 2014, 00:44, 4 keer totaal gewijzigd.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- Peter D
Betreft inkomtickets, loopt via Bosch nogal stroef omdat er al speciale toegangsprijzen zijn uitgewerkt voor Lotusrijders --> zie http://www.hockenheim-historic.de/informationen/tickets of in 't Engels :
http://www.hockenheim-historic.de/en/in ... ion-prices
Via LCD zit daar geen extra korting op.
Verder nnuttige info :
(Eventueel spreek ik een locatie af ivm met inkomtickets)
Voor de geïnteresseerden voorziet LCD een samenkomst aan het "Sachshaus" voor de lunch om 12u30, en nog samenkomst omstreeks 17u30 voor een koffie en voorbereiding op de wereldrecordpoging.
LCD zou het ook op prijs stellen om elkaar wat beter te leren kennen tijdens het avondeten, wat in het hotel voorzien is.
Voor de lunch en het diner vragen ze wel om je aanwezig vooraf even te melden, zodat de catering zich wat kan voorbereiden.
Mochten er deelnemers voor kiezen om van de aangeboden hotelaccomodatie gebruik te maken, wil ik overwegen om mij met de groep aan te sluiten.
Anders hou ik het op de logeerkamer bij een collega in de buurt.
Zodra er nog wat concretere info komt, meld ik me opnieuw.
http://www.hockenheim-historic.de/en/in ... ion-prices
Via LCD zit daar geen extra korting op.
Verder nnuttige info :
LCD zal dus vanaf 10u00 ter plaatse zijn.LCD schreef: Der Lotus-Club-Deutschland wird ab ca. 10.00 Uhr vor Ort sein. Um 12.30 Uhr ist ein Treffpunkt beim Sachshaus vorgesehen um gemeinsam zu Mittag zu essen und um ca. 17.30 Uhr treffen wir uns nochmal dort zu einer Tasse Kaffee und um uns auf den Weltrekordversuch vorzubereiten.
(Eventueel spreek ik een locatie af ivm met inkomtickets)
Voor de geïnteresseerden voorziet LCD een samenkomst aan het "Sachshaus" voor de lunch om 12u30, en nog samenkomst omstreeks 17u30 voor een koffie en voorbereiding op de wereldrecordpoging.
LCD zou het ook op prijs stellen om elkaar wat beter te leren kennen tijdens het avondeten, wat in het hotel voorzien is.
Voor de lunch en het diner vragen ze wel om je aanwezig vooraf even te melden, zodat de catering zich wat kan voorbereiden.
Mochten er deelnemers voor kiezen om van de aangeboden hotelaccomodatie gebruik te maken, wil ik overwegen om mij met de groep aan te sluiten.
Anders hou ik het op de logeerkamer bij een collega in de buurt.
Zodra er nog wat concretere info komt, meld ik me opnieuw.
- stekki
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
Peter, op de website vh hotel zie ik dat de prijzen goedkoper zijn dan die dat opgegeven zijn in je link hierboven. Of vergis ik me nu zo hard?? 

Light is not right
- Hugo
foto van de Jim Clark revival van 2006
Lotus Austria ( Oostenrijk) was toen met een aantal Europa's aanwezig
misschien dit jaar ook ?
Lotus Austria ( Oostenrijk) was toen met een aantal Europa's aanwezig

misschien dit jaar ook ?
- Peter D
Ik heb dinsdag de melding gekregen dat ik via Bosch voor dit evenement geen korting kan krijgen, gezien er al pakketten voor Lotusrijders zijn samengesteld...
Gisteren heb ik dan Lotus Club Duitsland een reminder gestuurd naar aanleiding van mijn vragen 2 weken geleden.
1. Om te vragen hoe we het best tewerkgaan. Via hun of via de organisatie zelf tickets bestellen.
2. De melding dat er blijkbaar een discrepantie zit tussen hun 'hotelaanbod' en rechtstreeks op de site van het hotel.
Helaas, ik krijg geen reactie.
Zal zaterdag eens telefonisch proberen.
Uiteindelijk hebben enkele geïnteresseerden afgemeld, en blijven over :
4. P.K. (4 pers, niet met de Lotus, nog te bevestigen)
5. W.M. 1 dagticket driver en 1 dagticket passagier (rijdt zondag naar Nürbürgring).
Vermoedelijk heeft Hugo reeds de nodige reservaties gedaan voor de camping en de toegang ?
Willen diegene die via mij tickets willen meebestellen, mij even op mail bevestigen hoeveel tickets ze wensen, of ze al dan niet met een Lotus zullen komen, en welk type tickets ze nodig hebben ?
Het kort stilaan af, en ik wil zaterdag mijn lijstje compleet hebben.
Zo kan ik aanstaande maandag 31/03 de bestelling doorgeven. Hetzij aan Lotus Club Duitsland, hetzij aan de organisatie zelf.
Gisteren heb ik dan Lotus Club Duitsland een reminder gestuurd naar aanleiding van mijn vragen 2 weken geleden.
1. Om te vragen hoe we het best tewerkgaan. Via hun of via de organisatie zelf tickets bestellen.
2. De melding dat er blijkbaar een discrepantie zit tussen hun 'hotelaanbod' en rechtstreeks op de site van het hotel.
Helaas, ik krijg geen reactie.
Zal zaterdag eens telefonisch proberen.
Uiteindelijk hebben enkele geïnteresseerden afgemeld, en blijven over :
4. P.K. (4 pers, niet met de Lotus, nog te bevestigen)
5. W.M. 1 dagticket driver en 1 dagticket passagier (rijdt zondag naar Nürbürgring).
Vermoedelijk heeft Hugo reeds de nodige reservaties gedaan voor de camping en de toegang ?
Willen diegene die via mij tickets willen meebestellen, mij even op mail bevestigen hoeveel tickets ze wensen, of ze al dan niet met een Lotus zullen komen, en welk type tickets ze nodig hebben ?
Het kort stilaan af, en ik wil zaterdag mijn lijstje compleet hebben.
Zo kan ik aanstaande maandag 31/03 de bestelling doorgeven. Hetzij aan Lotus Club Duitsland, hetzij aan de organisatie zelf.
- Hugo
@Peter,
Spijtig dat je geen korting kon bekomen
en nee heb nog niks gereserveerd en ben ook niet van plan dat te doen, ook moet je voor ons geen tickets bestellen of voorzien
ons vertrek is voorzien op woensdag 9 april, en aankomst te Hockenheim voor de middag op donderdag 10 april, zal dan nog niet druk zijn zodat ik zelf wel een plaats zal kiezen op een van de campings waar wij de camper kunnen achterlaten en een 3 of 4 nachten te overnachten
donderdag en vrijdag zijn nog dagen vrije toegang dacht ik, kan dan alles eens goed bekijken en zal wel zien dat ik terplaatse aan tickets geraak voor de zaterdag en de zondag, ik trek zoals gewoonlijk mijn plan
en dat lukt altijd vrij goed
dit weekend wordt goed weer verwacht, hopelijk binnen 14 dagen ook moest het echter zeer slecht zijn of worden, is dan trouwens dan nog geen half april, kan ik altijd mijn programma aanpassen of inkorten
in elk geval bedank voor uw inspanningen en hopelijk zien we mekaar wel ginder
heb nog een link bijgevoegd met het tijdschema, testritten beginnen al donderdagnamiddag, er zullen dan nog niet veel toeschouwers zijn zodat ik alle voertuigen en mekanieken eens goed kan bekijken en bestuderen
Spijtig dat je geen korting kon bekomen

en nee heb nog niks gereserveerd en ben ook niet van plan dat te doen, ook moet je voor ons geen tickets bestellen of voorzien

ons vertrek is voorzien op woensdag 9 april, en aankomst te Hockenheim voor de middag op donderdag 10 april, zal dan nog niet druk zijn zodat ik zelf wel een plaats zal kiezen op een van de campings waar wij de camper kunnen achterlaten en een 3 of 4 nachten te overnachten
donderdag en vrijdag zijn nog dagen vrije toegang dacht ik, kan dan alles eens goed bekijken en zal wel zien dat ik terplaatse aan tickets geraak voor de zaterdag en de zondag, ik trek zoals gewoonlijk mijn plan

dit weekend wordt goed weer verwacht, hopelijk binnen 14 dagen ook moest het echter zeer slecht zijn of worden, is dan trouwens dan nog geen half april, kan ik altijd mijn programma aanpassen of inkorten
in elk geval bedank voor uw inspanningen en hopelijk zien we mekaar wel ginder

heb nog een link bijgevoegd met het tijdschema, testritten beginnen al donderdagnamiddag, er zullen dan nog niet veel toeschouwers zijn zodat ik alle voertuigen en mekanieken eens goed kan bekijken en bestuderen

- Hugo
voor mensen die op het laatste moment toch nog moesten besluiten om naar Hockenheim te gaan, denk wel dat je terplaatse nog wel kan inschrijven, zie bijgaande link
by the way: de weersverwachting voor Hockenheim volgende week is voorlopig zeer goed
http://www.lotus-historic-register-germ ... rch_en.pdf
by the way: de weersverwachting voor Hockenheim volgende week is voorlopig zeer goed

http://www.lotus-historic-register-germ ... rch_en.pdf