01/04/13 - Lotustreffen heuvelland

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: 01/04/13 - Lotustreffen heuvelland

Bericht door Frederik »

Blue Darkness schreef:
Peter D schreef: Zondagavond had ik zelfs lichte spierpijn in mijn rechter onderarm, van het vele schakelen !!
Idem... maar wel pas na de rit :lol:
Heb jij geen vrouw/lief meer misschien? :) ;) :roll: :lol: :mrgreen:
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Bericht door Peter D »

@ Gunther: Elke vrije dag is voor mij zondag...
@ Fred: :roll: :mrgreen:
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Frederik schreef:
Blue Darkness schreef:
Peter D schreef: Zondagavond had ik zelfs lichte spierpijn in mijn rechter onderarm, van het vele schakelen !!
Idem... maar wel pas na de rit :lol:
Heb jij geen vrouw/lief meer misschien? :) ;) :roll: :lol: :mrgreen:
M'n vrouw/lief heb ik maandag niet gezien. ;)
Prioriteiten lagen die dag bij Lotus. 8-)
Spykerforce
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Contacteer:

Bericht door Spykerforce »

Voor degene die interesse hebben (kwaliteit is wel minder dan normaal...) --> http://spykerforce.weebly.com/heuvellan ... -2013.html
Bijlagen
_DSC5215 as Smart Object-1_1024x682.jpg
molleke
Naam: Pascal
Auto: Exige mk1,evora mansory

Bericht door molleke »

zeer mooie fotos weer , als het maar geel of rood is :mrgreen:
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Spykerforce schreef:Voor degene die interesse hebben (kwaliteit is wel minder dan normaal...) --> http://spykerforce.weebly.com/heuvellan ... -2013.html
zeer mooie Lotus/kleur! ;)
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Bericht door Hugo »

de winter is nog maar pas begonnen maar er worden toch al plannen gemaakt voor volgend jaar

zoals verleden jaar zal waarschijnlijk onze eerste Lotus-rit de rit van het Heuvelland zijn, op Paasmaandag 21 april?

als die natuurlijk nog georganiseerd wordt want waren dit jaar toch wat weinig deelnemers

nog eens alle berichten over deze rit gelezen en wat valt mij op van mijn eigen bericht
Hugo schreef:was dinsdag nog wel koud maar volle zon en zijn dan ook zoals een beetje voorzien nog een hele dag in de omgeving blijven hangen

de rit van maandag 1 april was leuk, mooie wegeltjes, droog, vele bochten en aangenaam gezelschap, goed gegeten, de organisatie was beter en strakker dan verleden jaar toen alles wel een beetje uitliep :D nu perfect ;)

de werken van afgelopen winter( bodemvrijheid verhogen) aan lotje hebben zijn vruchten afgeworpen, geen enkele maal grondcontact gemaakt, maar feitelijk zaten er geen echt slechte wegen in het parcours

volgend jaar zeker weer van de partij :) :) :)

moest wel in de namiddag de vrije speling van de koppeling aanpassen ( was beetje te weinig), heb graag dat de speling van de koppeling op het minimum staat, zodat bij het indrukken van de koppeling de ontkoppeling direct gebeurd en er reeds volledige ontkoppeling is als het pedaal half ingedrukt is, laat snel schakelen toe zonder de synchromeshen te veel te belasten

koppeling is nog met kabel, afstellen gebeurd door twee borgmoeren die gemakkelijk van bovenaf bereikbaar zijn, dus bijregelen was maar 5 min werk
ik had dus daar al een probleempje met de koppelingskabel :o
heb die toen wel wat bijgeregeld en voor zover ik mij kan herinneren heb ik daarna daar geen last van gehad tot 22 september tijdens Lotussummerend-rit, waar ik in de voormiddag al voelde dat er iets niet klopte met de koppeling en in de namiddag de kabel brak :twisted: :twisted:
had die veel eender moeten vervangen :evil: eigen schuld , dikke bult :D

we hebben de voorbije 2 jaar aan deze rit meegedaan en was telkens mooie rit in prachtige streek, hoop wel dat de start en aankomstplaatsen dezelfde blijven dan de vorige 2 jaren
- start en ontbijt in Hotel-Restaurant Belvedere
- aankomst in Molenhof

is gemakkelijk want start en aankomstlocatie liggen maar 400 m uit elkaar en kan op een mooie parking bij Molenhof de camper 3 nachten laten staan zoals dit jaar, was toen nog wel koud had s'nachts nog gevroren, was ook nog maar 1 april en misschien dat er daarom weinig deelnemers waren
maar in 2014 valt Paasmaandag wel 3 weken later op 21 april

nog een weetje de TV-serie " Eigen Kweek " is in het prachtige Heuvelland opgenomen, de openingsscène is zelfs opgenomen in de feestzaal van het Molenhof, zelfde zaal waar dus het avondiner de laatste 2 jaren plaatsvond, en hoop dat dat volgend jaar ook zal zijn ;)

PS: in "eigen kweek" zaten ook enkele opnamen gemaakt op de markt van Ieper en ook de Ieperse gevangenis was te zien (alleen buitenkant)
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Hugo, in de aflevering van vorige week waar ze gingen eten na de mis is al jaren de startplaats van Dirk z'n Gapers Tour. :D

'De Hollemeersch' op de Kemmelberg.

Iemand van de reeks zal een oldtimer/Lotus liefhebber zijn zeker :lol:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Bericht door Hugo »

Red Baron schreef:Hugo, in de aflevering van vorige week waar ze gingen eten na de mis is al jaren de startplaats van Dirk z'n Gapers Tour. :D

'De Hollemeersch' op de Kemmelberg.

Iemand van de reeks zal een oldtimer/Lotus liefhebber zijn zeker :lol:
Stijn,

Idd verdachte zaak, zie ook die rode Opel Kadett GTE oldtimer rallyauto :)
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

ik zou deze rit ook wel willen doen ,maar moet ruim van tevoren verlof aanvragen,aangezien de paasdagen gewone werkdagen zijn bij mij :( :?
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Plaats reactie