Re: welke Lotus was beste belegging ?
Geplaatst: 06 feb 2013, 14:39
Prachtig!triumphtr6 schreef:
Ik doe beide.
Ik rijd er mee en kijk er naar.
Prachtig!triumphtr6 schreef:
Ik doe beide.
Ik rijd er mee en kijk er naar.
ZALIG!!!triumphtr6 schreef:Erwin schreef:Als ik kon, ik zette er gewoon eentje in mijn living ... om naar te kijken.mevistox5 schreef:Je gaat toch zo'n auto niet 15 jaar opsluiten in een donkere garage????? En wat ga je doen na die 15 jaar? Verkopen? Een auto is een gebruiksartikel. Voor verplichte mobiliteit of voor de fun. Leef nu. Ennuh over 15 jaar zijn er ook weer leuke auto's
Ik doe beide.
Ik rijd er mee en kijk er naar.
DAMN!Erwin schreef:ZALIG!!!triumphtr6 schreef:Ik doe beide.
Ik rijd er mee en kijk er naar.
Als ik ooit nog eens nieuwbouw...
lotusbert schreef:Blijkbaar wat masochisten onder de forumleden! Probeer maar eens een 2-eleven hebben staan en daar NIET mee te rijden...ik kan dat niet in elk geval, je al dat plezier ontzeggen voor die paar duizend euro over 10-15 jaar ?een echte liefhebber rijdt met zijn machines !
Ivo, geldt dat ook voor de 'fabrieksgebouwde' Caterhams, want die moesten ook in het verleden al een eenmalige homologatie doorlopen om in Belgie ingeschreven te geraken ?Wat zeker zijn waarde gaat houden is een Super Seven replica die "volledig" correct ingeschreven is vermits het sinds mei 2009 niet meer mogelijk is er één op nummerplaten te krijgen! Vriend van mij had 2 jaar gelden nog een zelfbouwkit van Westfield gekocht en durft er zelfs niet aan beginnen!
De Caterham Super 7 zal vooralsnog het middelpunt van Caterham blijven, zo lang het de EU-Regels toelaten!
Daarbij werd opgemerkt dat Australië en Zwitserland inmiddels al niet meer beleverd worden, hier zijn de nieuwste regels zoals zijflank bescherming en ESP niet te realiseren.
"Hoeveel wij ook van onze Super 7 houden, het heeft geen zin om eindeloos in dit project te blijven investeren terwijl wij zien dat het einde nadert. Het is onmogelijk om aan de steeds scherpere eisen te blijven voldoen." aldus Ansar Ali.
Hierbij komt dat Ford in 2013 al met de huidige motorserie stopt vanwege de nieuwere motoren die al aan de nieuwste EU7 regels voldoen.
Wel straf dat jij die vraag stelt aangezien ik dacht dat jij daar meer van weet dan ik?FastEleven schreef:Ovi schreef :Ivo, geldt dat ook voor de 'fabrieksgebouwde' Caterhams, want die moesten ook in het verleden al een eenmalige homologatie doorlopen om in Belgie ingeschreven te geraken ?Wat zeker zijn waarde gaat houden is een Super Seven replica die "volledig" correct ingeschreven is vermits het sinds mei 2009 niet meer mogelijk is er één op nummerplaten te krijgen! Vriend van mij had 2 jaar gelden nog een zelfbouwkit van Westfield gekocht en durft er zelfs niet aan beginnen!