JDV schreef:Nouja, dat van die dumping prijzen voor bentley's en aston's zal dan wel voor RHD's zijn, dus dat is op zich al minder amusant... ?
laten ombouwen he
Maar niet iedereen vertrouwd dit, denk ik toch?
da's ook waar, is n bewuste keuze om al dan niet te laten ombouwen
die collega met z'n gecrashte AM is n Engelsman, dus die ligt niet wakker van n rechts stuur, net zo min als die andere (Engelse) collega die op zoek is naar n Esprit, die vindt het ene koopje na het andere ... (VB n S4 voor 15000 Pond van bij Paul Matty's, n gerenomeerd Lotus dealer in UK), dat is zowat de helft van de prijs alhier
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Ik zou het wel willen doen, een RHD kopen(binnen enkele jaartjes wanneer ik me een Lotus zou kopen), maar heb toch beetje schrik van al het papierwerk dat je moet invullen enz, heb er niet veel verstand van, maar dat zullen we dan wel zien eh:).
wimvanbeeck schreef:voor de eerste 2 maanden geeft dit een totaal van 1 Lotus in 2009 tov 13 in 2008
Van crisis gesproken?
WIM
Ik was vandaag bij Verhiest kijkje gaan nemen; er staan daar 3 wagens verkocht (een witte, een grijze en een oranje) maar toch is er maar 1 nieuwe wagen ingeschreven dit jaar?!
Ofwel zie ik iets over het hoofd, ofwel klopt er ietske niet.
Wie begrijpt dit hoe dit kan?
p.s.: Die Europa SE is werkelijk prachtig; tan-leder-interieur ook véél mooier in het echt dan op foto; snap écht niet dat die wagen niet verkocht geraakt.
p.s.: Die Europa SE is werkelijk prachtig; tan-leder-interieur ook véél mooier in het echt dan op foto; snap écht niet dat die wagen niet verkocht geraakt.[/quote]
Al je hem koopt is hij verkocht
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
wimvanbeeck schreef:voor de eerste 2 maanden geeft dit een totaal van 1 Lotus in 2009 tov 13 in 2008
Van crisis gesproken?
WIM
Ik was vandaag bij Verhiest kijkje gaan nemen; er staan daar 3 wagens verkocht (een witte, een grijze en een oranje) maar toch is er maar 1 nieuwe wagen ingeschreven dit jaar?!
Ofwel zie ik iets over het hoofd, ofwel klopt er ietske niet.
Wie begrijpt dit hoe dit kan?
p.s.: Die Europa SE is werkelijk prachtig; tan-leder-interieur ook véél mooier in het echt dan op foto; snap écht niet dat die wagen niet verkocht geraakt.
Thierry verkoopt denk ik ook wel wat voertuigen aan mensen die niet in België wonen, of het voertuig niet in ons land inschrijven ... (lees: Frankrijk)
fantaflesdopke schreef:
Thierry verkoopt denk ik ook wel wat voertuigen aan mensen die niet in België wonen, of het voertuig niet in ons land inschrijven ... (lees: Frankrijk)
Verdorie da zou best wel es kunnen!
Vroeger verkocht Baert in Moeskroen Lotus aan Fransmannen maar ja die is al een jaar of vijf gestopt met verkoop; hij doet enkel nog onderhoud maar volgens mij wel stukken goedkoper dan Verhiest of FKM; Toyota-Baert werkt aan Toyota-prijzen voor zijn onderhoud van Lotus