aangezien ik graag een pint drink en niet rij na het drinken en mijn vrouw mij wijsmaakt dat ze niet aan de pedalen komt zoek ik een hotel vlak bij de aankomst waar ik naar toe kan lopen
en ik weet dat je overal naartoe kan lopen maar ben ook nog eens te lui om ver te lopen
Frederik schreef:Oudenaarde is op een boogscheut van Mater en is een zeer mooie/gezellige stad. Ik denk dat dat de beste optie is. Shop es in de lijst dat Stijn gepost heeft in het begin...
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Van Mater naar de Markt in Oudenaarde is het 10min rijden met de wagen.
Moriaanshoofd ken ik niet maar is 17min rijden van Mater.
Dit is de dichtste plaats om te overnachten is wel een B&B en geen hotel met restaurant.
Dichtste restaurant is de Zwadderkotmolen die we ook passeren langs de route. http://www.zwadderkotmolen.be op hun site staan ook enkele B&B's + grote keus whisky's
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
ik wil de betaling doen voor de forumrit maar kan nergens meer de bank gegevens vinden ,ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb maar vind het met geen mogelijkheid meer terug
billie schreef:ik wil de betaling doen voor de forumrit maar kan nergens meer de bank gegevens vinden ,ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb maar vind het met geen mogelijkheid meer terug
ik heb 5 € extra overgemaakt zodat Dirk een kaars kan kopen die voor beter weer zorgt dan tijdens de LTL tour
Frederik schreef:
billie schreef:ik wil de betaling doen voor de forumrit maar kan nergens meer de bank gegevens vinden ,ik weet zeker dat ik het ergens gezien heb maar vind het met geen mogelijkheid meer terug
In de email U heeft ontvangen na inschrijving.
Blue Darkness schreef:Ik weet zelfs niet meer of ik nu al had ingeschreven of niet...
Ja Gunther, je bent al ingeschreven voor 2 personen met de Esprit
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !