Carbon onderdelen

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Carbon onderdelen

Bericht door Frederik »

Mr.E schreef:
vital schreef: Ik weet alleen nog niet of ik de windowbanner erop laat. Het maakt hem meer racy, maar is ook weer heel opvallend :|
Mooier zonder stickers is mijn mening.
+1
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Voor het eerst durf ik zeggen dat ik die carbon onderdelen mooi vind, dankzij de matte structuur ! Of ik er ook geld aan zou willen geven, is nog een andere vraag ....
Vind ik ook, de oudere S2 Exige zijn dan ook de mooiste
Grote achterspoiler op MY2011 vind ik heel geslaagd, de zwarte accenten maken hem volledig af!
Op de eerste generatie Exige S2 had je enkel zwarte accenten op de 192 pk versie. De versies met compressor hadden steeds de splitter en luchtinlaten in de kleur van het koetswerk, met uitzondering van de R240. De Cup260 had dan weer andere (carbon) exterieur accenten ....
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

FastEleven schreef:Voor het eerst durf ik zeggen dat ik die carbon onderdelen mooi vind, dankzij de matte structuur ! Of ik er ook geld aan zou willen geven, is nog een andere vraag ....
Vind ik ook, de oudere S2 Exige zijn dan ook de mooiste
Grote achterspoiler op MY2011 vind ik heel geslaagd, de zwarte accenten maken hem volledig af!
Op de eerste generatie Exige S2 had je enkel zwarte accenten op de 192 pk versie. De versies met compressor hadden steeds de splitter en luchtinlaten in de kleur van het koetswerk, met uitzondering van de R240. De Cup260 had dan weer andere (carbon) exterieur accenten ....
Klopt, de N/A Exige S2 bedoelde ik inderdaad. Ik vond het direct minder mooi, toen de S kwam in monocolor... :)
Sometimes too much is just enough.
Dogzilla
Naam: Kristof
Auto: 2 elf

Bericht door Dogzilla »

Best wel knap, zo in't mat... maar ben zelf nog altijd tevreden van m'n eigen blinkende carbon stukken.

Zo'n MY2010/11 grotere spoiler begin ik ondertussen ook meer te apprecieren dan die van de S2... ik dacht dat die van prijs zelfs vrij goedkoop was om een lotus OEM part te zijn, klopt dat? Maar heb je dan ook geen ander kofferdeksel nodig, want op de oudere versie zit de spoiler toch op dat deksel geintegreerd?
to add speed add lightness
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Vital :

Prachtig!

Persoonlijk zou ik de front splitter laten zitten en enkel de 2 afdek panelen in carbon pakken. Pak je net wat meer donkerheid mee op de neus en siert de raam ook denk ik.
Frontsplitter zit er enkel om te beschadigen :(

Raamsticker zat er hier ook op, nog bezig om die eraf te halen. Zonneband/verdonkerd boven stuk is wel prettig tegen de zon , maar de tekst vind ik toch wat te.

Maar het matte carbon interieur staat super!! zo ook de 2010 spoiler in carbon en de zij inlaten. Prachtig op dat Wit ook.
Plaats reactie