17/04/2011 : Lotus Day [comments & foto's]
- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
- KevinH
- Naam: Kevin
- Auto: '10 Elise SC
Re: 17/04/2011 : Lotus Day [comments & foto's]
gisteren ook een super dag gehad! fantastisch circuit!
Die raidillon, nie normaal...
Naarmate de dag vorderde meer en meer vertrouwen en dan toch eens beginnen timen. 3.15 was toch mijn limiet blijkbaar.
Maar uiteraard is het niet daarom te doen.
Enkele forumleden ontmoet, maar blijkt toch moeilijk te zijn om gezichten op die forumnamen te plakken.
Dus Jelleke, mocht ge foto's hebben van mijn grijze muis, dan zie/hoor ik het graag! Nummerplaat is "BUT"
Die raidillon, nie normaal...
Naarmate de dag vorderde meer en meer vertrouwen en dan toch eens beginnen timen. 3.15 was toch mijn limiet blijkbaar.
Maar uiteraard is het niet daarom te doen.
Enkele forumleden ontmoet, maar blijkt toch moeilijk te zijn om gezichten op die forumnamen te plakken.
Dus Jelleke, mocht ge foto's hebben van mijn grijze muis, dan zie/hoor ik het graag! Nummerplaat is "BUT"
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Knappe foto's ! Als je er hebt van "AMP" altijd welkom
Net auto gewassen, denk dat zowat helft van insectenbestand van Francorchamps in spijs op men snuit plakte. Van zwarte "rubber" vegen eigenlijk zo goed als niks.

Net auto gewassen, denk dat zowat helft van insectenbestand van Francorchamps in spijs op men snuit plakte. Van zwarte "rubber" vegen eigenlijk zo goed als niks.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
-
- Naam: Franky
- Auto: E92 M3/ Mini JCW
FD 066toere schreef:Heeft die een nummerplaat?Jelleken schreef: Foto's van mijn appelsientje ook ?

-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Van mij ook al enkele pit foto's:
Ook aan pitbabes was er gedacht !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Be a man GertExploded schreef:Bedankt aan iedereen voor de leuke dag gisteren! Een dagje om niet snel te vergeten. Tof om nog eens veel forum mensen te zien!
Heel leuk om een paar keer mogen mee te rijden. Er zijn wel enkele momenten geweest bij Dachero in de Flashy, dat ik wenste dat ik toch een pamper aanhad![]()

Het leven is vol risico's

Ik kan er toch ook niet aan doen als die voor mij onnozel doet en ik er wat kort achter hang.

Misschien heb ik ook wel een pamper nodig als ik met uw Esprit eens mee mag rijden?

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Laat me raden. Witte Exige met franse platen ? Een hoop pk's en één ezel in die wagen, die Exige reed met de piloot ipv andersom. Heb me der ook moeten naast zetten want hij wilde niet wijken anders.dachero schreef:Be a man GertExploded schreef:Bedankt aan iedereen voor de leuke dag gisteren! Een dagje om niet snel te vergeten. Tof om nog eens veel forum mensen te zien!
Heel leuk om een paar keer mogen mee te rijden. Er zijn wel enkele momenten geweest bij Dachero in de Flashy, dat ik wenste dat ik toch een pamper aanhad![]()
![]()
Het leven is vol risico's![]()
Ik kan er toch ook niet aan doen als die voor mij onnozel doet en ik er wat kort achter hang.![]()
![]()
Misschien heb ik ook wel een pamper nodig als ik met uw Esprit eens mee mag rijden?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd