Frederik schreef:Wim, knap ... Waarom niet LOTUS O MOTORSPORT ... waarbij de O het Lotus logotje is...wimvanbeeck schreef:zie hier een laatste foto van de Lotus
zou inderdaad een mooie tekst zijn, wie kan hem maken?
Wim
Frederik schreef:Wim, knap ... Waarom niet LOTUS O MOTORSPORT ... waarbij de O het Lotus logotje is...wimvanbeeck schreef:zie hier een laatste foto van de Lotus
Ja de belettering is ook gebogen, ik heb Zolder hang op de linker flank , daar waar rechts de tankstop zit.X-E-G schreef:Denk dat dat logo een beetje klein gaat zijn om al die details daar in te krijgen. Maar vind het wel een goed idee![]()
Wim, staan de letters ook gebogen???
ik heb ondertussen het circuit van zolder en franchorchamps gemaakt om te plotten. nu nog een goede plaats om het te kleven zoeken.
Ga eens een proef doen op de brug op de neus en achteraan op de motorkap, op het brede middenstuk.
wimvanbeeck schreef:Ja de belettering is ook gebogen, ik heb Zolder hang op de linker flank , daar waar rechts de tankstop zit.X-E-G schreef:Denk dat dat logo een beetje klein gaat zijn om al die details daar in te krijgen. Maar vind het wel een goed idee![]()
ik heb ondertussen het circuit van zolder en franchorchamps gemaakt om te plotten. nu nog een goede plaats om het te kleven zoeken.
Ga eens een proef doen op de brug op de neus en achteraan op de motorkap, op het brede middenstuk.
WIM
Ik bedoelde zoals dit :X-E-G schreef:Denk dat dat logo een beetje klein gaat zijn om al die details daar in te krijgen. Maar vind het wel een goed idee![]()
Ja, 't is een 'eigen' hersenspinsel omdat het Lotus-logo zo klein uitsnijden toaal niet gaat... Dat silhouette van de Exige zal ook zeker niet gaan zo klein.X-E-G schreef:zo had ik het nog nooit gezien. Persoonlijk zie ik bij Lotus sport liever de silhouette erbij staan
Een oplossing kan zijn ... de velgen opnieuw vernissen na het plaatsen van de stickers.X-E-G schreef:Het silhouette in het klein valt goed mee maar dan moet je wel voorzichtig zijn als je erover wrijft wanneer je de auto wast. Heb het al op een 1cm hoogte gesneden