real stuff ... geen rendering
[F1] Renault bevestigt Group Lotus als titelsponsor
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- Laneratus
- Naam: Wim
- Auto: No longer...
Re: Renault bevestigt Group Lotus als titelsponsor
Wat een troep.
De entry van de Lotus naam in F1 2010 gepaard met het overdreven beklemtonen van de historische link vond ik zowiezo al wat geforceerde zielige nostalgie. Fernandes krijgt een licentie voor gebruik van de naam Lotus vanuit GroupLotus en raakt een gevoelige snaar bij een schare fans die de terugkeer van de Lotus naam toejuichen. Daar doet ie nog een schepje bovenop door Team Lotus te kopen.
Morgen koopt iemand de rechten op de naam Monteverdi, Osca of Iso (zeg maar wat), plakt dit op een Chinees vehikel en roept zich vervolgens uit tot de genuine stuff...
Bahar will niet dat de Lotus naam vertoeft tussen de backmarkers. Lotus moet vooraan strijden met McLaren of Ferrari volgens zijn businessplan. Punt. Dat ie naast de naam Team Lotus grijpt vindt ie jammer maar het zal hem verder worst wezen, hij is een marketeer, geen nostalgicus of autoliefhebber. Zijn product moet de juiste uitstraling hebben en in hetzelfde camerashot zitten als Ferrari. It's all perception.
Geen van beiden kan op veel sympathie rekenen wat mij betreft. Fernandes is me net een iets te grote opportunist en populist.
Hoop dat ze in de GT series gewoon lekker transparent als Lotus Motorsport hun werk gaan doen of zo.
Kost koffers vol geld en intussen rijdt de Elise al 15 jaar rond met die Rover 100 spiegeltjes...
De entry van de Lotus naam in F1 2010 gepaard met het overdreven beklemtonen van de historische link vond ik zowiezo al wat geforceerde zielige nostalgie. Fernandes krijgt een licentie voor gebruik van de naam Lotus vanuit GroupLotus en raakt een gevoelige snaar bij een schare fans die de terugkeer van de Lotus naam toejuichen. Daar doet ie nog een schepje bovenop door Team Lotus te kopen.
Morgen koopt iemand de rechten op de naam Monteverdi, Osca of Iso (zeg maar wat), plakt dit op een Chinees vehikel en roept zich vervolgens uit tot de genuine stuff...
Bahar will niet dat de Lotus naam vertoeft tussen de backmarkers. Lotus moet vooraan strijden met McLaren of Ferrari volgens zijn businessplan. Punt. Dat ie naast de naam Team Lotus grijpt vindt ie jammer maar het zal hem verder worst wezen, hij is een marketeer, geen nostalgicus of autoliefhebber. Zijn product moet de juiste uitstraling hebben en in hetzelfde camerashot zitten als Ferrari. It's all perception.
Geen van beiden kan op veel sympathie rekenen wat mij betreft. Fernandes is me net een iets te grote opportunist en populist.
Hoop dat ze in de GT series gewoon lekker transparent als Lotus Motorsport hun werk gaan doen of zo.
Kost koffers vol geld en intussen rijdt de Elise al 15 jaar rond met die Rover 100 spiegeltjes...
- X-E-G
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
Frederik schreef:real stuff ... geen rendering

UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Beetje kakofonie hé ...X-E-G schreef:Frederik schreef:real stuff ... geen rendering
hopelijk verandert dit nog..nie om aan te zien
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
En dat is nog het mooie woord ervoor...Frederik schreef:Beetje kakofonie hé ...X-E-G schreef:Frederik schreef:real stuff ... geen rendering
hopelijk verandert dit nog..nie om aan te zien
- X-E-G
- Contacteer:
Volgens F1 technical: This livery, which has been on the drawing board for over two months in order to reinterpret its iconic graphic signature to suit modern media requirements, is sure to strike a powerful chord with the sport’s enthusiasts around the world.
maakt het nog erger..ik dacht dat het snel voor de voorstelling was getekend
maakt het nog erger..ik dacht dat het snel voor de voorstelling was getekend
- X-E-G
- Contacteer:
volgens ESPN zou Team Lotus zich bij de groen/gele uitmonstering houden nu ze weten dat Renault in zwart/goud zou rijden. 77% van hun fan zouden dit verkiezen
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Logo
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End