Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de inzet om de kinderen van het bijzonder onderwijs van de gehele provincie Limburg een prettige circuitdoop te geven.
Naast alle positieve reacties wil ik ook de afbellers bedanken (los van de reden waarom ze afbelden) om me tijdig te verwittigen zodat ik nog een regeling kon treffen bijgevolg iedereen samen in de snelle groep kon rijden. Hopelijk zijn jullie er volgend jaar wel weer bij!
Ik wil nogmaals benadrukken dat Vroemdag geen trackday is, maar een dag waarbij je gratis op het circuit mag/kan rijden ... maar daarvoor enkele kinderen moet meenemen. Als beloning krijgt men een middagmaal én een vrije sessie op het einde van de dag. De vrije sessie van dit jaar duurde van 15u30 tot en met 16u30 (1u) ... normaal dacht ik dat deze tot 17u00 zou duren.
Verder heb ik al enkele opmerkingen (oa. besproken aan de tafel gisteren) dewelke ik zeker weer zal doorspelen aan de organisatie. De laatste jaren zie ik verschillende aanpassingen zelfs bij dingen waarover ik in het verleden een opmerking maakte... Ik ben er zeker van dat de organisatie rekening zal houden met de opmerkingen, maar we kunnen wel niet verwachten dat zij alles zullen omkeren voor ons.
Ik zou zeggen op naar volgend jaar?
En aan de andere fototrekkers ... posten die handel!