fantaflesdopke schreef:Héhéhé ... kenners van de streek zullen ook wel gebruik gemaakt hebben van de 'alternatieve' benadering van de eindbestemming! Tis misschien wel een strook kasseien van 1 km, maar die marteling woog niet op tegen 5 minuten rapper een straf bierke kunnen drinken
Daaaaaaaaarmee dat ik er veel niet heb zien aankomen! sorry dat ik dus niet van iedereen foto's zal hebben...
Maar als het goed is heb je er wel een van ons terwijl wij onder de poort doorreden. Die had ik graag gehad (die groen Elise S2 met gele strepen).
Alvast bedankt!
Onze beide lieve echtgenotes.. Lena en Catherine...
die gisteren toch flink hebben moeten meewerken..om alles in goede richtingen te leiden voor iedereen... ook onze zoon Alexander en zijn echtgenote Kathleen... mijn mede organisator ons aller "Dirk" en bovenal van al de 125 personen die aanwezig waren... van harte nogmaals bedankt..
Herman..
ps: Parijs uitgesteld tot nader order..
ps internet is toch goedkoop hé... t'zelfde boeketje voor iedereen...
Bijlagen
product_5_166 [].jpg (29.42 KiB) 2562 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 04 okt 2010, 11:18, 3 keer totaal gewijzigd.
fantaflesdopke schreef:
Maar als het goed is heb je er wel een van ons terwijl wij onder de poort doorreden. Die had ik graag gehad (die groen Elise S2 met gele strepen).
Alvast bedankt!
Als je een pm'ke met je email stuurt dan liggen die foto's vanavond in je mailbox!
fantaflesdopke schreef:
Alvast bedankt!
Als je een pm'ke met je email stuurt dan liggen die foto's vanavond in je mailbox!