Rijdt uw wederhelft ook met de Lotus ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Rijdt uw wederhelft ook met de Lotus ?

Bericht door Frederik »

Hans340R schreef:Leuk topic :D mijn vrouwtje rijd ook graag in de Lotus en dan het liefst op het circuit.. laatste keer op Zolder: Zij: ik ga 1 rondje alleen, ik: oke, 10 rondjes later was ze pas terug met een grijns van oor tot oor! :lol:
... daar sta je dan ;-)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

mn vriendin heeft haar 'maiden trip' in de Elilse zeer goed overleefd :)

Korte rit naar de schoenwinkel, en ze had de Elise al heel snel heel vlot onder de knie, ze is echt heel erg enthousiast nu ; ze had er (onterecht) schrik voor, want de Elise is n heel erg makkelijke wagen in gebruik : niet te groot, sturt super direct, heel wendbaar en lekker pittig :P

Overigens genoot ze van het bekijks dat je met dergelijke wagen automatisch oogst :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:mn vriendin heeft haar 'maiden trip' in de Elilse zeer goed overleefd :)

Korte rit naar de schoenwinkel, en ze had de Elise al heel snel heel vlot onder de knie, ze is echt heel erg enthousiast nu ; ze had er (onterecht) schrik voor, want de Elise is n heel erg makkelijke wagen in gebruik : niet te groot, sturt super direct, heel wendbaar en lekker pittig :P

Overigens genoot ze van het bekijks dat je met dergelijke wagen automatisch oogst :)
Voila, ge moogt het ook vergeten van met dien Elise nog veel te kunnen rijden.
I know the feeling ! ;)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:
Voila, ge moogt het ook vergeten van met dien Elise nog veel te kunnen rijden.
I know the feeling ! ;)
k denket ook :(

Maar k heb gelukkig nog ander speelgoed :)

feit is wel : zo'n Elise neem je al wat sneller, want die is op secundaire wegen erg gemakkelijk, dara kun je al ns snel mee naar de winkel snorren (als je niet teveel koopt natuurlijk ;) )
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
nero
Auto: Elise MKII SC

Bericht door nero »

nero schreef:Hoewel mijn madam meer kilometers met de auto rijdt dan ik, waarschuwde zij mij (of beloofde ;) ) voor ik mijn elise kocht, nooit in dat ding te kruipen. Nu zoveel maanden verder, heeft ze haar woord gehouden. Er komt echter een kentering in de zaak. Nu heeft ze al toegezegd om bij goed weer eens mee te rijden. Leuk natuurlijk. Maar toch opletten de zaak niet te ver te laten escaleren. Straks moet ik nog de sleutels vragen :)
Mijn vriendin heeft tot mijn verbazing zelf gevraagd om mij eens te vergezellen bij een van mijn ritjes. En nog meer tot mijn verbazing vond ze het super, voor herhaling vatbaar, ontspannend en heel rustgevend (ik heb natuurlijk heel aangepast gereden ;) ). Zelf wou ze er nog niet mee rijden. Maar ze is duidelijk verkocht !
Cor van Nistelrooij
Naam: Cor
Auto: Elise Europa Esprit ele

Bericht door Cor van Nistelrooij »

mijn wederhelft heeft een elise s1 met een 2.3 duratec,
gelukkig mag ik hem af en toe lenen tot die van mij klaar is....
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: Rijd uw wederhelft ook met de Lotus ?

Bericht door Herman »

Herman schreef:Mijn dame rijd met de Europa S alleen als het écht moet en niet anders kan.. (zoals na een mosselsouper ;) ) of als "haar" wagentje in reparatie of niet beschikbaar is... het grootste probleem vind ze de parkings (ticket nemen) ik heb nochtans beide zetels reeds 4 cm hoger gezet dmv extra profielen onder de seat rails...ook zachte omhulsels op de gordels gemonteerd..
Met de Morgan (rhd) wil ze "niet" rijden...ook vroeger met onze rhd elise s2 helemaal niet.... daar dan tegenover rijd ze wel vlot met een bestelwagen van de zaak of zo... verleden jaar in januari tochtje van 4000 kms gedaan met de Europa... maar.. wilde er geen meter mee rijden... ;)

Dus ...de mijne rijd er wel mee, maar.. dik tegen haar zin...
Aaanpassing.....aan dit oude bericht...volgende week 6/6 rijden we een Morgan Rally...de Ladies Day en nadat ik ons ingeschreven had.. mét en na haar akkoord, kwam plots het latere nuchtere besef dat ze nu wél moest op z'n minst met de Moggie daar aankomen/ arriveren...hetgeen tot gevolg heeft gegeven dat ze al een paar keer achter het RHD stuur heeft plaatsgenomen...en bij ons in de industriezone ietwat rondgereden heeft ,terwijl ik wasknijpers op mijn mond heb en mijn ogen dicht knijp... hopelijk overleven een paar van de windmolens het.... :lol:
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Cor van Nistelrooij schreef:mijn wederhelft heeft een elise s1 met een 2.3 duratec,
gelukkig mag ik hem af en toe lenen tot die van mij klaar is....
Sorry voor de off topic:
Is het moeilijk om een Duratec door de keuring te krijgen?
Aan je naam te zien neem ik aan dat je uit Nederland komt, maar ik vraag me af hoe de keuring van een Duratec in België werkt :?:

On topic:
Sofie rijdt ook wel eens met de Elise. Het is nog een beetje wennen aan de RHD maar ze trekt goed haar plan. :)
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
type72
Naam: Stephan
Auto: Elise MK2 type 72

Bericht door type72 »

Ze rijdt er alleen in als ik te veel op heb om terug te rijden :lol:

En dan moet ik zelf meestal schakelen omdat ze de rhd niet echt gewoon is!
molleke

Bericht door molleke »

gisteren met de trouw van Hans is er geneen vrouwke het stuur moeten over nemen :mrgreen: , zijn niet alleen de mannen die drinken hé. der waren der wel die er mee naar huis wilden rijden maar het pakte niet :D
Plaats reactie