2010 Kalender Lotus

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: 2010 Kalender Lotus

Bericht door ovi »

Gert heeft juist mijn kalender gebracht en het is nog erger dan ik gevreesd had! :roll:
Bestaat er voor die gasten echt maar één soort Lotus? Alle 2 maar een Exige is van uitzicht nu toch niet zo verschillend. :lol:
Weet nu wel dat een Elan er zeker niet zal op mogen maar een Esprit of Evora zou er nu toch niet op misstaan hebben en dan was er tenmiste een beetje variatie geweest.
Noekel Herman zijn mooie foto v/d Europa staat er toch een klein beetje op. ;)
Voor mij eerste en meteen ook laatste kalender. :evil:
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

k Neem aan dat je bedoelt dat er enkel Elises en Exiges in de kalender te vinden zijn ?

Is ook ergens wel heel logisch he, dat zijn immers de actuele types ;)

Ik vind alle Lotussen mooi, van mij mochten ze er allemaal op, maar k denk dat je voor n foto van Esprit of Elan beter de kalender van 1999 of zo had gekocht ;)

Al blijft t mij n raadsel waarom de 2-11, Europa en Evora zouden ontbreken op de kalnder van 2010.

Anyway, voor die 5,5 EUR (inclusief herman en Gert hun moeite !) kan je echt niet sukkelen he, ook al staan er 'maar' enkel Elises en Exiges op ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

:?
Zoals ik al gezegd heb hé Hans moest er zeker geen Elan op maar toch minstens een Evora, 2-11, of de Europa of zijn dat geen aktuele types misschien? Ik ben nu eenmaal iemand die buiten de Elise ook nog andere types van Lotus kan pruimen.
Het gaat hier niet over 6 euro of de moeite die Herman en Gert gedaan hebben hé! :roll:
Ik vindt het gewoon spijtig dat ze niet wat meer variatie gebracht hebben en mag dit dan toch gewoon even zeggen of niet?
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

uiteraard mag dat Ivo, niemand zal je dat kwalijk nemen hoor :)

Maar t ligt in de lijn van verwachtingen he, vooral Elises en Exiges.

Voor mij mochten ze er echt wel allemaal op, want verandering van spijs doet eten :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie