Niet dat ik weet.kevin_v schreef:vraagje, moet er normaal geen bescherming rond de distributieriem zijn?

Misschien dat ze daar minder op letten bij een oldtimer...
Niet dat ik weet.kevin_v schreef:vraagje, moet er normaal geen bescherming rond de distributieriem zijn?
Vandaag eens de tijd gehad om enkele foto's te nemen:Red Baron schreef:ovi schreef:Zet eens wat fotokes van de motor!
Dat is om tijden en afstanden te nemen als je navigatieritten doet.black beauty schreef:vraagje voor wat dient da computerke voor de passagier eigenlijk ???
Ik ken iemand die de motor van z'n Caterham in de soep heeft gedraaid doordat de opgehoopte sneeuw veranderde in een grote ijsblok en de boel blokkeerde na een paar uurtjes stoeien met de Caterham in de sneeuw. Misschien toch maar een beschermkapje plaatsen ...kevin_v schreef:
vraagje, moet er normaal geen bescherming rond de distributieriem zijn?
Niet dat ik weet.
Misschien dat ze daar minder op letten bij een oldtimer...
Ben nu niet direct van plan om in de sneeuw te gaan crossenFastEleven schreef:Ik ken iemand die de motor van z'n Caterham in de soep heeft gedraaid doordat de opgehoopte sneeuw veranderde in een grote ijsblok en de boel blokkeerde na een paar uurtjes stoeien met de Caterham in de sneeuw. Misschien toch maar een beschermkapje plaatsen ...
't Is niet om den ...bimbo... uit te hangen dat m'n riem bloot ligt.ovi schreef:Dus goede raad!
Terug bescherming plaatsen!