Frederik schreef: Net zoals Ivo/Ovi heb ik zeer veel moeten uitleggen dat mijn Elan al +15j oud is en maar een 1600cc is. Veel mensen waren sprakeloos over de vlotheid van de Lotus Elan, wel eens leuk om horen tussen al dat andere Exige geweld Ook een oudere man die meeging met mij vertelde dat het ritje met de Elan veel indrukwekkender was dan we Porsche waarmee hij een half uurtje ervoor op het circuit is gegaan. Altijd fun als je dan denkt dat die Porsche minstens een 3500cc onder de motorkap heeft. Maar het is zoals Peter (bosbon) zei... als je traag wil gaan, dan schrijf je maar in bij Porsche
Ik had gisteren een madam die in de Porsche schrik had omdat die kerel elke keer bijna in de zandbak zat als hij te hard een bocht in ging. Heb met haar 2 Porsches voorbijgestoken nadat ik ze al enkele bochten aant opjagen was en toch had ze geen schrik gehad zei ze! Toch een bekke fier op mijn oud Elanneke!
Een Porsche is als een A310 met die zware motor achterin! Als ge daarmee niet kund rijden heeft het geen zin hoeveel pk's erin zitten!
HJ2 schreef:Hoe is het nu met je hoofdje Frederik?
Nog niet helemaal over, maar OK. Heb dat wel vaker, maar meestal is het over na 1 Nerofen 400, echter zondag kon het niet baten. Jammer, want ik was er graag nog een 2e dag bij. Mss. mini/begin van zonneslag?
Ikke lekker mijn dakje dicht gelaten en iedere keer als ik de pits in kwam airco op!
1. de 2 ventilatoren beginnen dan direkt te draaien en koelen de motor.
2. het chaufeurke wordt ook lekker gekoeld!
Boven de 100 km/hr vindt ik dat bij de Elan veel te veel trek in de nek is! Als ge dat een hele dag doet zoude wel is kunnen koppijn hebben de volgende dag!
ovi schreef:Ikke lekker mijn dakje dicht gelaten en iedere keer als ik de pits in kwam airco op!
1. de 2 ventilatoren beginnen dan direkt te draaien en koelen de motor.
2. het chaufeurke wordt ook lekker gekoeld!
Boven de 100 km/hr vindt ik dat bij de Elan veel te veel trek in de nek is! Als ge dat een hele dag doet zoude wel is kunnen koppijn hebben de volgende dag!
Had al koppijn van zaterdag rond 10u ... en ik ben die-hard cabriorijder, ik vertik het ook om een netje te kopen. Dan kan je hem evengoed toelaten
FastEleven heeft 2 schitterende dagjes gehad : schoon weer, schoon auto's en schoon volk. Ook weer fijne nieuwe mensen leren kennen. En voor diegenen die ik gemist heb in de pitlane : zal voor volgende keer zijn, was te druk met rijden
Yves schreef:Dit zou de persoonlijke secretaresse worden waren de geruchten.
Dat is meer dan prima, dan kan ze al een briefje typen en versturen naar de omwonenden met de melding dat de nieuwe circuitdirecteur éénzijdig, maar toch met voorafgaandelijk overleg met zijn crew en de piloten, beslist heeft om de toepassing en handhaving van de geluidsnormen op te heffen, "er worden terzake geen metingen meer verricht en wij excuseren ons nu al bij voorbaat voor de komende overlast".
Mooie happening. 't Was precies de moeite aan alle reacties te zien.
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
Frederik schreef:Had al koppijn van zaterdag rond 10u ... en ik ben die-hard cabriorijder, ik vertik het ook om een netje te kopen. Dan kan je hem evengoed toelaten
Ikke geen cabrio fan of het moet op mijn gemakske zijn dan gaat hij zeker open!
Wachtend op m'n Elise kan ik alleen maar met de zever in mijne mond jullie verslagen lezen
'k zal er zeker bij zijn volgend jaar. Met een beetje geluk zal ik m'n Elise rond eind oktober hebben. Nu is alleen de vraag of ik hem nog dit jaar ga inschrijven. Het kriebelt wel, maar naar waarde toe is het natuurlijk wel verstandiger te wachten tot januari. Staan er nog leuke dingen op het prgramma dit jaar die me zouden kunnen verleiden om hem toch nog dit jaar op de weg te zetten