deze ?

Speedster geweest? Exige?
Blijkbaar werken die links met mobile.de nooit, deze en de mijne werken niet...
in mijn ogen is t totaal te zot/onverantwoord zelfs om kost wat kost en allicht tegen n zo laag mogelijke prijs n wagen te kopen vanwege de badge !JDV schreef:Ik ga veel preekjes krijgen met dit bericht, maar ik ben toch momenteel aan het uitpluizen of ik geen Lotus zou kunnen kopen(onderhouden), 2dehands natuurlijk.
- Het liefst een MK1 elise (nog liever MK2, maar dat is vrijwel buiten mijn budget) maar ik zeg geen nee tegen een Seven,Elan,... zolang er maar Lotus op staat![]()
- Het liefst een niet beschadigde (uiteraard)
- Het mag zeker en vast een RHD zijn
- niet te duur
Kans is klein dat het doorgaat, maar wie weet vind ik iets interessant...
Ik sta open voor discussies(want ik weet dat die gaan komen
)
Bzguy schreef:in mijn ogen is t totaal te zot/onverantwoord zelfs om kost wat kost en allicht tegen n zo laag mogelijke prijs n wagen te kopen vanwege de badge !JDV schreef:Ik ga veel preekjes krijgen met dit bericht, maar ik ben toch momenteel aan het uitpluizen of ik geen Lotus zou kunnen kopen(onderhouden), 2dehands natuurlijk.
- Het liefst een MK1 elise (nog liever MK2, maar dat is vrijwel buiten mijn budget) maar ik zeg geen nee tegen een Seven,Elan,... zolang er maar Lotus op staat![]()
- Het liefst een niet beschadigde (uiteraard)
- Het mag zeker en vast een RHD zijn
- niet te duur
Kans is klein dat het doorgaat, maar wie weet vind ik iets interessant...
Ik sta open voor discussies(want ik weet dat die gaan komen
)
k Vraag mij af wat dat tegenwoordig is met de jeugd : aan 18 willen ze al n Lotus :s
Ik was 33 eer k mn eerste Lotus had, toen k 18 was had k n R5-ke, k heb er echt geen trauma aan over gehouden dat k toen nog geen Lotus had !
Spaar tot je n degelijke wagen kunt kopen, koop zeker niet iemand anders' verdriet, t zal je uiteindelijk n hoop meer kosten aan verborgen gebreken !
Whatever JDV, als je echt graag een Lotus wil, en de centjes ervoor hebt moet je het gewoon doen. Neem wel ruim je tijd om een gezonde wagen te zoeken, en hou een budget voor onderhoud en eventuele technische en cosmetische kosten. Wees vooral zeker voorzichtig bij het rijden, want zo'n Elise, zelfs met 120 PK, vraagt toch wel enige rijervaring.JDV schreef:Mja, ik denk dan van:
Als ik dan toch een auto zou kopen, waarom geen oudere lotus, dat nog betaalbaar is...
1ste negatieve reactie
Ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik gewoon al uitkijk voor interessante lotussen, niet dat ik er direct morgen 1 ga kopenen mee ga rijden, ik ga al uitkijken, maar ik ga ondertussen met de familiewagen leren rijden, en wanneer ik dan kan rijden, en men rijbewijs heb, binnen enkele maanden dus, als mijn budget het beter toelaat, mits ik nu veel ga werken en dus mooi geld verdien.Frederik schreef:Als je alle centen bijeen moet rapen om een wagen te kopen, dewelke notabene een tweedehands zal zijn, met welke centen ga je dan de verzekering, inschrijving, biv en andere kosten zoals benzine, banden, remmen, onderhoud... betalen?
Trouwens, welk zin heeft het om ALWEER dezelfde vraag te stellen ?
Neem deze thread nog eens door : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=480 volgens mij zijn de meningen nog niet veranderd.
En nu terug on-topic naar "Overleg over wagens die te koop staan".