Dat calvinistische is niet zo mijn ding

Noem het "uitgeweken Belg" ... ?HJ2 schreef:Ach.. nu ik dit zo lees ga ik toch ernstig twijfelen aan mijn Nederlanderschap.
Neem het niet te zwaar op.Frederik schreef:HJ2 schreef:
Ach.. nu ik dit zo lees ga ik toch ernstig twijfelen aan mijn Nederlanderschap.
Noem het "uitgeweken Belg" ... ?
Ik ga verder off topic maar op vlak van voetbal zijn de nederlanders wel dikkenekerij hoorFrederik schreef:Ik heb geen problemen met de Nederlanders hoor, wel integendeel.
Heb in mijn carriere reeds twee keer voor een Nederlands bedrijf (TheKnowledgeFactory en Endemol) gewerkt dus ik ken ze wel
We zijn beiden zo verschillend, maar op bepaalde vlakken zijn we toch zo gelijk.
Maar dit is eigenlijk ZEER offtopic
Neen niet echt, er kon niet over gediscussieerd worden kreeg ik bot te horen en het laatste woord was erover gezegd ... trouwens vrij grof en agressief ook naar hun members eigenlijk.electroshock schreef:Back-topic: Zijn jullie nog steeds aan het proberen de Elan 'autogespot-waardig' te maken ?
Klopt, dat is nu net mijn punt...electroshock schreef:Hun categorisering is trouwens zeer onlogisch: caterhams staan bijvoorbeeld onder 'klassiekergespot', terwijl ze gloednieuw en zeker in R400, R500 en CSR-versie alle carrera's en gallardo's van deze wereld het vuur aan de schenen kunnen leggen, behalve wat betreft de topsnelheden. Ik heb ze in CSR-versie zelfs nog nooit zien rijden, qua zeldzaamheidswaarde overtreft dit dan ook bijna al het andere op autogespot.
Gewoon negeren die autogespot.