Lotus Elan (M100) is niet spotwaardig op autogespot.com

MKI ('60) & MK2 ('90)
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Re: Lotus Elan (M100) is niet spotwaardig op autogespot.com

Bericht door HJ2 »

Ach.. nu ik dit zo lees ga ik toch ernstig twijfelen aan mijn Nederlanderschap.
Dat calvinistische is niet zo mijn ding :ugeek:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Onze noorderburen toch! En nochtans is autogespot nederlands!
Back in action :-)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

HJ2 schreef:Ach.. nu ik dit zo lees ga ik toch ernstig twijfelen aan mijn Nederlanderschap.
Noem het "uitgeweken Belg" ... ? :)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Frederik schreef:HJ2 schreef:
Ach.. nu ik dit zo lees ga ik toch ernstig twijfelen aan mijn Nederlanderschap.

Noem het "uitgeweken Belg" ... ? :)
Neem het niet te zwaar op.
Als het alleen aan Leopold II had gelegen waren alle delen nu in Nederland gesitueerd onder de grote rivieren gevoegd bij België. Vorige week voorpaginanieuws dat zijn niet-uitgevoerde aanvalsplannen ontdekt zijn in de archieven.
Je kan je trouwens alsnog naturaliseren 8-) , dat kost ook géén bloedvergieten.
Ik ben niet op de hoogte van de snel-belg-wet en wat daarin staat over noorderburen, maar er is wel een mouw aan te passen :D

Wat off-topic lectuur over de tijd dat de auto nog moest uitgevonden worden, voor de liefhebbers :

http://historiek.net/index.php/20090624 ... erckx.html

http://historiek.net/index.php/20090624 ... allen.html
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik heb geen problemen met de Nederlanders hoor, wel integendeel.
Heb in mijn carriere reeds twee keer voor een Nederlands bedrijf (TheKnowledgeFactory en Endemol) gewerkt dus ik ken ze wel ;)

We zijn beiden zo verschillend, maar op bepaalde vlakken zijn we toch zo gelijk.

Maar dit is eigenlijk ZEER offtopic ;)
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Frederik schreef:Ik heb geen problemen met de Nederlanders hoor, wel integendeel.
Heb in mijn carriere reeds twee keer voor een Nederlands bedrijf (TheKnowledgeFactory en Endemol) gewerkt dus ik ken ze wel ;)

We zijn beiden zo verschillend, maar op bepaalde vlakken zijn we toch zo gelijk.

Maar dit is eigenlijk ZEER offtopic ;)
Ik ga verder off topic maar op vlak van voetbal zijn de nederlanders wel dikkenekerij hoor :mrgreen: . Mij pa moest vaak met de Nederlandse afdeling werken en als ze dan eens praten over voetbal was mij pa niet echt tevreden. Mijn pa was zeer tevreden als Nederland verloor opt WK ent EK, terwijl ik aan gebrek van België op deze toernooien wel moest supporteren voor Nederland :mrgreen: .
Back in action :-)
electroshock

Op professioneel vlak voor de Nederlanders wat mij betreft niets dan lof, tot nu toe.

Back-topic: Zijn jullie nog steeds aan het proberen de Elan 'autogespot-waardig' te maken ?

Hun categorisering is trouwens zeer onlogisch: caterhams staan bijvoorbeeld onder 'klassiekergespot', terwijl ze gloednieuw en zeker in R400, R500 en CSR-versie alle carrera's en gallardo's van deze wereld het vuur aan de schenen kunnen leggen, behalve wat betreft de topsnelheden. Ik heb ze in CSR-versie zelfs nog nooit zien rijden, qua zeldzaamheidswaarde overtreft dit dan ook bijna al het andere op autogespot.
Gewoon negeren die autogespot.

Waarom geen afzonderlijke gallery toevoegen hier aan dit forum ?
Of een verplichting om de [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!) - topic enkel aan te vullen mits toevoeging van foto's ?

Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

electroshock schreef:Back-topic: Zijn jullie nog steeds aan het proberen de Elan 'autogespot-waardig' te maken ?
Neen niet echt, er kon niet over gediscussieerd worden kreeg ik bot te horen en het laatste woord was erover gezegd ... trouwens vrij grof en agressief ook naar hun members eigenlijk.
electroshock schreef:Hun categorisering is trouwens zeer onlogisch: caterhams staan bijvoorbeeld onder 'klassiekergespot', terwijl ze gloednieuw en zeker in R400, R500 en CSR-versie alle carrera's en gallardo's van deze wereld het vuur aan de schenen kunnen leggen, behalve wat betreft de topsnelheden. Ik heb ze in CSR-versie zelfs nog nooit zien rijden, qua zeldzaamheidswaarde overtreft dit dan ook bijna al het andere op autogespot.
Gewoon negeren die autogespot.
Klopt, dat is nu net mijn punt...

Ok, hun Porsche 'gewone' Carrera -niet spotwaardig- regel daar kan ik misschien wel nog mee leven. Alhoewel 8/10 mensen toch kwlijt op de gewone 911. Maargoed, die zie je dan ook wel zeer veel op de weg.
electroshock

Webmaster, maak maar gewoon echt een 'lotusgespot'-topic op in dit forum (met picts-verplichting !). Als elk forum-lid (met lotus) de spotters vriendelijk attent maakt op dit forum door te wijzen op de hun forum-sticker, kan je - op termijn - autogespot een koekje van eigen deeg bakken. ;) Tot op heden 2477 lotussen gespot, kan dit op Lotusforum.be niet beter ?

Ze hebben er zelfs een Zolfe gespot, een ware primeur, ex-caterham oudgediende Jez Coates zit mee in dit project en de pubers van autogespot weten niet eens af van deze wagen :? : Classic GTC4 noemen ze hem gewoon. Een "Zolfe GTC4" is dat dus en ik heb de indruk dat Jez himself aan het stuurwiel draait. 8-)
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009115440
Ik weet het nu zeker, er stroomt géén benzine door hun aderen, zelfs géén adrealine enkel maar blingbling en 'grote' merknamen. Na jaren van badge-engineering zijn de tijden van badge-photographing volop aan de gang..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nog eens off-topic :
Muck's first day out (toch wel zwaar geïnspireerd door de sixties 250 GTO, elan +2 anyone ? (iets teveel plooien en spoilers aan de voorzijde - maar voor de rest dik in orde):
http://www.zolfe.com/Mucky_videos.htm

electroshock

Webmaster,

Spaar uw tijd en moeite in uw autogespot-queeste om de elan spotwaardig te krijgen.
Het is een gevecht tegen de windmolens.
Niet dat ik mijn elan 1:36 trachtte up te loaden, maar ik ontmaskerde heden een zekere alessandro - nicknamed F430 Scuderia, die op zijn Flickr-site stoeft met 'zijn F430', terwijl hij amper 16 jaar blijkt te zijn. Hij verdedigde zich op zijn 'hevig stijlvol italiaans' door te stellen wat in de familie is, in de familie blijft enzovoort (ferrari de la papa ;) ). Op zich een amusante discussie, ware het niet dat de webmasters van autogespot de volledige comments zomaar schrapten, zonder zichtbare reden. Stonden mijn inziens geen obscene dingen in (enkel een italiaan die op zijn engels vloekt :D ). Het waarom en het hoe blijft in het ongewisse. Het typeert wel hun mentaliteit.
Negeren die puberale mentaliteit.

Pas op niks tegen die Alessandro, zijn picts zijn helemaal in de gewenste autogespot-stijl: voor de modale burger onbetaalbare bolides met zeilyachten en gokkastelen in de achtergrond.
De spot in kwestie: een baby-blauwe Fiorano bicolore, met als leuk detail tailor-made jeans binnenbekleding :shock: , voor de liefhebbers van het genre: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009153325

(en voor dat hij hier eventueel ook alle zuiderse duivels ontketend: copyright is completely yours, alessandro aka 'F430 scuderia')
Bijlagen
c214748364806072009153325_3.jpg

Plaats reactie