21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
- bickyboy
- Naam: Hans en Ronny
- Auto: Europa S
Re: 21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
de brabo was zelfs zo goed dat we er niet genoeg van kregen.s'avonds stillekes naar huis gevlogen 220/ u (en ja een eruopa kan dat ook) de boetes morgen mischien.Maandag de auto gepoetst om dan vandaag opnieuw een prive tourtje te maken :tour des princes de liege in omgekeerde weg.
zekert een aanrader voor iedereen.Vertrek naar chateau de waleffe vervolgens naar modave en dan naar durbuy voor het apero en dan de lunch in le sanglier des ardennes.Dan even notenbrood kopen bij de hare krishnas.Daar stond toch zeker een bordeaux elise rechts gestuurd.Vandaar naar harze(viel tegen : vier man personeel en geen bediening -dikke nul-
zeker een mooie tour om opnnieuw te doen
zekert een aanrader voor iedereen.Vertrek naar chateau de waleffe vervolgens naar modave en dan naar durbuy voor het apero en dan de lunch in le sanglier des ardennes.Dan even notenbrood kopen bij de hare krishnas.Daar stond toch zeker een bordeaux elise rechts gestuurd.Vandaar naar harze(viel tegen : vier man personeel en geen bediening -dikke nul-
zeker een mooie tour om opnnieuw te doen
HAARIDEE
.....als je haar maar goed zit.....
.....als je haar maar goed zit.....
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Ik denk dat alles zo wat gezegd is, maar ik wil de organisatie toch nog even proficiat wensen met de organisatie.
Alsook mijn codriver PKT voor de uitstekende navigatie en de hele dag naar mij gezaag te luisteren
En aan allen die aan de rit hebben deelgenomen, jullie hadden gelijk want het was super!!!
@BzGuy: Ge moogt gerust zijn dat ge iets hebt gemist. Het parcours was ideaal om uw S4 nog eens de sporen te geven!
Alsook mijn codriver PKT voor de uitstekende navigatie en de hele dag naar mij gezaag te luisteren

En aan allen die aan de rit hebben deelgenomen, jullie hadden gelijk want het was super!!!

@BzGuy: Ge moogt gerust zijn dat ge iets hebt gemist. Het parcours was ideaal om uw S4 nog eens de sporen te geven!
-
- Naam: Frédéric
- Auto: Lotus Lotus Lotus
- Contacteer:
eerste reeks foto's is opgeladen
=> http://www.pixagogo.com/9658184552
=> http://www.pixagogo.com/9658184552
-
- Auto: Elise S1
knappe foto's!
dank je!
Wim
dank je!
Wim
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Thanx, idd zeer mooie foto's
die van ons wou niet meerijden op de rondrit maar ze stond blijkbaar naast de kant te gapen
Ik zei dus dat: Den OVI moest naar nen oldtimerrit zei hij, maar eigenlijk stond hij naast de kant te koekeloeren
http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... atQIgrkfhO
Worden deze foto's misschien ook in groot formaat bij op de DVD gezet? of staat die zo proppens vol?
die van ons wou niet meerijden op de rondrit maar ze stond blijkbaar naast de kant te gapen

Ik zei dus dat: Den OVI moest naar nen oldtimerrit zei hij, maar eigenlijk stond hij naast de kant te koekeloeren

http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... atQIgrkfhO
Worden deze foto's misschien ook in groot formaat bij op de DVD gezet? of staat die zo proppens vol?
Laatst gewijzigd door Exploded op 25 jun 2009, 13:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Sherlock had precies concurentie op de rit

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
copy. (@ Exploded)..die van ons wou niet meerijden op de rondrit maar ze stond blijkbaar naast de kant te gapen : end copy..

Laatst gewijzigd door Herman op 25 jun 2009, 14:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Exige
Nog even vermelden dus dat het filmpje inderdaad half juli ongeveer zal af zijn.
Onze Cel maakt er graag iets speciaal van om het boeiend te houden en wil ook ieder jaar iets anders doen.
Voor diegene die hem willen kopieren die zullen er flink wat tijd in moeten steken want dit jaar zal hij ook extra beveiligd zijn om dit te voorkomen( ook een van zijn specialiteiten ).
Kwestie van het roadboek, heb zelf de dag ervoor nog moeten bellen omdat ik de weg niet meer vond wegens een fout erin.
Mijn moto is dat iedereen (ook diegene die het wat moeilijker hebben met roadboeken te lezen ) vlot de weg moeten vinden zodat er eventueel nog tijd is om wat op een terras te zitten. Geen opzettelijke addertjes dus.
De commentaren zijn gelezen en voor volgend jaar zijn er al plannen die daar rekening mee houden.
Ook wij trachten het ieder jaar beter te doen.
Bedankt in ieder geval voor de talrijke opkomst.
Onze Cel maakt er graag iets speciaal van om het boeiend te houden en wil ook ieder jaar iets anders doen.
Voor diegene die hem willen kopieren die zullen er flink wat tijd in moeten steken want dit jaar zal hij ook extra beveiligd zijn om dit te voorkomen( ook een van zijn specialiteiten ).
Kwestie van het roadboek, heb zelf de dag ervoor nog moeten bellen omdat ik de weg niet meer vond wegens een fout erin.
Mijn moto is dat iedereen (ook diegene die het wat moeilijker hebben met roadboeken te lezen ) vlot de weg moeten vinden zodat er eventueel nog tijd is om wat op een terras te zitten. Geen opzettelijke addertjes dus.
De commentaren zijn gelezen en voor volgend jaar zijn er al plannen die daar rekening mee houden.
Ook wij trachten het ieder jaar beter te doen.
Bedankt in ieder geval voor de talrijke opkomst.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Leuk dat jullie de commentaren op het forum lezen en er rekening mee zullen houden volgend jaar. De opmerkingen ik (persoonlijk) had konden alvast de pret niet derven, ik beleefde een schitterende dag.
Vergeet ook niet ... "voor iedereen goed doen is bijna onmogelijk"!
Ik ben er volgend jaar ZEKER bij!
Vergeet ook niet ... "voor iedereen goed doen is bijna onmogelijk"!
Ik ben er volgend jaar ZEKER bij!
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
van t'zelfde voor mij.... maar... meschien toch voorhand eens met uw cel naar de zusters Carmelieten op bedevaart gaan op voorhand, om de start zonniger/droog te houden
en... da werkt.. vraag maar aan dirk510

Laatst gewijzigd door Herman op 25 jun 2009, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.