Pagina 29 van 78

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 16:45
door Vince
Topservice, dat zie je bij Maserati wel anders bijvoorbeeld.

:|

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 19:26
door FastEleven
Die vlotte garantie heeft misschien ook wel te maken met het feit dat Johan - naast de aankoop van een nieuwe Cup 260 - ook al een fortuin heeft achtergelaten bij Verhiest voor alle aanpassingen (Ik durf het bedrag niet schatten, maar 't is beslist een getal met 5 cijfertjes ...).
In dit geval durf ik veronderstellen dat Thiery misschien net iets meer druk wil leggen bij Lotus voor zijn 'goede' klant ....

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 19:48
door jokke_vlo
Het zal idd iets over 5 cijfertjes zijn, maar ik maak de rekening anders :)
Het was het showmodel van Brussel en het stond aan een goede prijs te koop (ook bijna 5 cijfertjes minder).

Als ik het bekijk tov een nieuw prijs Kom ik niet zo heel veel duurder uit en is het bedrag lager dan 5 cijfertjes :).

Het is maar hoe je de rekening maakt.
Maar ik had wel vertrouwen in Thierry van bij de start. En tot nu toe heeft hij me niet ontgoocheld.

Ok, hij kan wel tellen, maar service moet ook ergens gerekend worden, denk ik.

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 21:02
door FastEleven
Mijn opmerking was niet bedoeld als commentaar, maar je mag geen service verwachten als je niet bereid bent er ook voor te betalen. Dat doe jij dus wel, dus zal Verhiest ook wel een tandje bijsteken als dat nodig blijkt.

En gelijk heeft hij, net als jijzelf trouwens !

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 21:08
door Emiel
Is ook een regel die ik hanteer op nieuwe produkten, ik vraag geen korting, maar als er problemen zijn moet je ook garantie geven, heb ook (vraag)prijs betaald etc.

Jaja een Hollander die geen korting vraagt :D

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 05 aug 2010, 21:10
door jokke_vlo
Emiel schreef:Is ook een regel die ik hanteer op nieuwe produkten, ik vraag geen korting, maar als er problemen zijn moet je ook garantie geven, heb ook (vraag)prijs betaald etc.

Jaja een Hollander die geen korting vraagt :D
Abnormalen :geek: 8-)

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 06 aug 2010, 09:03
door Emiel
Dat was al jaren bekend jokke_vlo 8-)

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 11 aug 2010, 17:09
door jokke_vlo
Voila de auto draait al terug en een andere Lotus fanaat is hem vandaag aan het inrijden (kreeg net bericht dat de kaap van de 500km al genomen is).

Een kleine onenigheid bij de afhandeling, maar dit wordt naar alle waarschijnlijkheid ook mooi opgelost.

Hopelijk zijn we vertrokken voor vele fijne kilometers en zonder problemen (is terug een beetje zoeken naar vertrouwen nu).

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 11 aug 2010, 21:42
door Stijntje
Ik heb ervan gehoord en ik zou stom verbaast zijn en ik weet eigenlijk niet zo direct wat ik zou antwoorden

Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260

Geplaatst: 11 aug 2010, 21:54
door dachero
Het is straf maar dat ga je bij elk merk tegenkomen zowel bij Lotus als bij Porsche zoals jokke al heeft mogen ondervinden.Misschien toch beter die GT3rs gekocht? Wat moet dat oranje occassiespel kosten met inbegrip van een forse Lotusforumkorting?? :mrgreen:


Hopelijk is alles nu opgelost en kan je voor de rest zonder problemen rondrijden.