13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)
kan een klep zijn die open blijft.... draai eens die bougie uit en controleer de cilinderdruk van die bepaalde cilinder......
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
Idd, we wijke af ; voor Excel-soap, zie http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 616#p33616Frederik schreef:off-topic alert !!
@Hans : misschien draadje starten voor je Excel?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
De YLD organisatoren, spraken onderling :
Over de tijd ‘voor Ypres’ en de tijd ‘na Ypres’.
Nu zijn we 14 dagen ‘na Ypres’.
Al mijn huishoudelijke taken, die ik beloofd had te doen, ‘na Ypres’, zijn nu volbracht
Ik moet zeggen dat ik hier en daar wat vals gespeeld heb, door feiten te laten aanslepen tot ‘na Ypres’.
Schilderwerken.
Had ‘Molleke’ in Ieper woont had hij mijn probleemloos kunnen helpen, door de verfproducten pas ‘na Ypres’ te leveren.
Doch mag ik zeggen dat onze Ieperse Colora man, mijn vrouw overtuigd heeft dat er een nieuwe collectie kleuren en tinten zou uitkomen tijdens de tweede helft van Mei.
Tuinwerken.
Omdat de periodieke kleurrijke ‘viooltjes’ normaal begin Mei vervangen moesten worden door de zomerse ‘Geraniums’, mochten de ‘viooltjes’, zeker nog niet sterven ‘voor Ypres’.
Daarom heb ik hen met vele extra vitamines gevoed.
Zodat ze nu zelfs nog al het ware in de ‘fleur’ van hun leven staan .
Doch mijn plicht roept, en Lena tiert.
Woensdag had ik Licht Grijze vingers- Kleur van de Trappen
Donderdag had ik Grijs Blauwe vingers – Kleur van de veranda
Vrijdag had ik Groene vingers – zo noem je toch een tuinliefhebber
Vandaag heb ik Rode… Oren – nieuwe opdrachten.
Daarom ben ik terug begonnen met de tijd ‘ voor Ypres’ (2011)
Al voor we deze topic afsluiten, wens ik jullie allemaal te danken, om naar Ypres te willen komen.
Met heel veel liefde heb ik er mijn voor ingezet, net als het gehele organiserende team.
Straks maken we ’ a petit comité’ een evaluatie, om jullie nog beter te kunnen dienen.
Uit foutjes leert men .
Ik zeg nooit geen ‘Wervikstraat’ meer, tegen de ‘Passendaleveldstraat’. En Kemmel is Wijtschate niet ( maar wel alle twee ‘Heuvelland’ )
Over de tijd ‘voor Ypres’ en de tijd ‘na Ypres’.

Nu zijn we 14 dagen ‘na Ypres’.
Al mijn huishoudelijke taken, die ik beloofd had te doen, ‘na Ypres’, zijn nu volbracht

Ik moet zeggen dat ik hier en daar wat vals gespeeld heb, door feiten te laten aanslepen tot ‘na Ypres’.

Schilderwerken.
Had ‘Molleke’ in Ieper woont had hij mijn probleemloos kunnen helpen, door de verfproducten pas ‘na Ypres’ te leveren.

Doch mag ik zeggen dat onze Ieperse Colora man, mijn vrouw overtuigd heeft dat er een nieuwe collectie kleuren en tinten zou uitkomen tijdens de tweede helft van Mei.

Tuinwerken.
Omdat de periodieke kleurrijke ‘viooltjes’ normaal begin Mei vervangen moesten worden door de zomerse ‘Geraniums’, mochten de ‘viooltjes’, zeker nog niet sterven ‘voor Ypres’.
Daarom heb ik hen met vele extra vitamines gevoed.

Zodat ze nu zelfs nog al het ware in de ‘fleur’ van hun leven staan .

Doch mijn plicht roept, en Lena tiert.

Woensdag had ik Licht Grijze vingers- Kleur van de Trappen

Donderdag had ik Grijs Blauwe vingers – Kleur van de veranda

Vrijdag had ik Groene vingers – zo noem je toch een tuinliefhebber

Vandaag heb ik Rode… Oren – nieuwe opdrachten.

Daarom ben ik terug begonnen met de tijd ‘ voor Ypres’ (2011)

Al voor we deze topic afsluiten, wens ik jullie allemaal te danken, om naar Ypres te willen komen.
Met heel veel liefde heb ik er mijn voor ingezet, net als het gehele organiserende team.
Straks maken we ’ a petit comité’ een evaluatie, om jullie nog beter te kunnen dienen.

Uit foutjes leert men .

Ik zeg nooit geen ‘Wervikstraat’ meer, tegen de ‘Passendaleveldstraat’. En Kemmel is Wijtschate niet ( maar wel alle twee ‘Heuvelland’ )

-
- Contacteer:
Mooi artikel geschreven op in de Juni Seloc Newsletter op blz 18 over de Ypres Lotus Day...
http://news.seloc.org/21/seloc_newsletter_jun10.pdf
http://news.seloc.org/21/seloc_newsletter_jun10.pdf
- Dirk510
Ypres komt stillaan terug in 'de ban van de auto'.
24 - 26 juni
GEKO YPRES RALLY
European Rally Championschip
Volgende week woensdag zijn er testritten in de omgeving van Boezinge, voor de Historic wagens.
Op donderdag kan men de moderne wagens aan het werk zien in Heuvelland.
YLD deelnemers zullen op de TV beelden, heel wat punten herkennen van de rit op 13 mei.
De aanboord camera's in rally wagens, zullen ons doen terug denken aan de ON BOARD beelden van onze Orange Exige rijder jokke-vlo.
Net als vorig jaar zal Eurosport opnieuw vier uur live uitzenden. Ook Exqi Plus zal live beelden brengen.
Lotus zal vertegenwoordigt zijn met De Ford Cortina Lotus bij de Historic
24 - 26 juni
GEKO YPRES RALLY
European Rally Championschip
Volgende week woensdag zijn er testritten in de omgeving van Boezinge, voor de Historic wagens.
Op donderdag kan men de moderne wagens aan het werk zien in Heuvelland.
YLD deelnemers zullen op de TV beelden, heel wat punten herkennen van de rit op 13 mei.
De aanboord camera's in rally wagens, zullen ons doen terug denken aan de ON BOARD beelden van onze Orange Exige rijder jokke-vlo.
Net als vorig jaar zal Eurosport opnieuw vier uur live uitzenden. Ook Exqi Plus zal live beelden brengen.
Lotus zal vertegenwoordigt zijn met De Ford Cortina Lotus bij de Historic
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Had ik vroeger hier niet ergens gelezen dat de deelnemers aan de toer in Ieper de bronze-memberstatus kregen?
Ik ben altijd in voor promotie

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
dachero schreef:Had ik vroeger hier niet ergens gelezen dat de deelnemers aan de toer in Ieper de bronze-memberstatus kregen?![]()

- Dirk510
Ik ben ook de mening toegedaan, dat er na Ypres inderdaad een behoorlijk aantal "Bronzeetjes' zouden bijgekomen zijn! 

-
- Contacteer:
les Bronzées.... ik vind het ergens jammer dat met de indicatie van uw status uw avatar verdwenen is...hetgeen toch een persoonlijke noot aan uw berichten kan geven...
- Didier
- Naam: Didier heeft Lotusitis ..
- Auto: Elan Plus2S CN
- Contacteer:
Beiden kan toch ook, Herman? Op 1 van m'n forum doe ik dat toch 

--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!